21 Απριλίου, 2010

Όπως μας πληροφορούν οι ρεπόρτερ μας του οικονομικού ρεπορτάζ. Το παρακάτω email έλαβε ο υπουργός οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου:

Αγαπητέ πελάτη,

Είμαστε μιας πιστωτική ιδρύματος στην Κίνα, πωλούν και αγοράζουν κυρίως χρηματιστηριακά και τραπεζικά προϊόντα, όπως ανταλλαγή μετοχών, δάνεια και ομόλογα. Συγχαρητήρια, το λογαριασμός email σας έχει κερδίσει. Δεν είναι πρόκειται φάρσα! Παρακαλώ, διαβάσεις το παρακάτω για να βεβαιωθείς και ευκαιρία μεγάλη παρουσιάζει.

Δίνεται διεθνή εγγύηση πολλών δισεκατομμύρια για χώρα με μεγάλα spreads. Τρόποι για αυτό είναι δάνεια χαμηλός τόκος. Είστε απογοητευμένος από διεθνείς αγορές; Έχεις το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ελέγχει τα οικονομικά στοιχεία; Η μόνη λύση είναι εμπιστευθείς πιστωτική ιδρύματος στην Κίνα. Είμαστε εμείς! Τώρα μπορείς να αρπάξει ευκαιρία. Επιπλέον, ύπαρξη τραπεζικού λογαριασμού στην Αφρική και χρειάζομαι μεταφορά μεγάλο ποσό στην Ελλάδα. Θα είστε  υπερβολικά ευγενικός αν δώσεις στοιχεία λογαριασμού για μεταφορά άμεσα.

Σε περίπτωση που δεν είστε ενδιαφέρον για τα προϊόντα πιστωτικά μας μπορεί παραγγείλει Viagra σε προσιτές τιμές και μεγαλώσει το πέος σας 3 εώς 4 ίντσες σε 2 εβδομάδες από σήμερα και εντυπωσιάσει τη γυναίκα σας και φέρει επιτυχία. Παρακαλώ αναφερθείτε στα επισυναπτόμενα αρχεία για προσφορές συμφέρον και μεγάλες ποσότητες.

Με εκτιμήσεις,
Σουδα Νείζω Μετόκο

Υπόνοιες έχουν εκφραστεί από στελέχη του υπουργείου ότι το παραπάνω email πιθανώς να εμπίπτει στην κατηγορία του spam. Η υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος βρίσκεται επί ποδός έπειτα από παρακίνηση του ίδιου του υπουργού, ελέγχοντας την πηγή από την οποία το email προήλθε και εκτελώντας πλήθος διαγνωστικών ελέγχων στα φίλτρα spam του λογαριασμού του. Ταυτόχρονα, δεν αποκλείεται και άρση του απορρήτου των επικοινωνιών των άμεσων συνεργατών του κ. Παπακωνσταντίνου. Για οποιαδήποτε συνέχεια στην κρίσιμη αυτή υπόθεση θα σας κρατάμε ενήμερους.

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο, πολιτική | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
16 Απριλίου, 2010

Μου έχει γίνει προσφιλές θέμα και την ανακαλώ τακτικά. Εμμονή, θα πουν οι κακεντρεχείς. Η έννοια της εταιρικής υπευθυνότητας εννοώ, στην οποία έχω αναφερθεί συχνά τελευταία. Και υπεύθυνος για αυτό είναι ο καλός μας ο ΟΤΕ, που κάθε τόσο βραβεύεται για αυτήν. Όταν λοιπόν διαβάζω κάτι τέτοια δύσκολα συγκρατιέμαι. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο ΟΤΕ βραβεύεται για την επίδειξη υψηλής εταιρικής υπευθυνότητας (επίπεδο silver) από το CR Index (σημαντικός διεθνής δείκτης αξιολόγησης της απόδοσης των επιχειρήσεων). 'Όπως σου έχω ξαναπεί ο CR Index έχει τέσσερις βασικές συνιστώσες (από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης):

  1. Στην κοινωνία, αξιολογώντας την υποστήριξη που παρέχει σε πρωτοβουλίες των τοπικών και εθνικών κοινωνιών βοηθώντας στο χτίσιμο εποικοδομητικών σχέσεων με τις κοινωνίες αυτές και τη δημιουργία Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης.
  2. Στο περιβάλλον, αξιολογώντας τις πολιτικές τους και τις ενέργειές τους για τον περιορισμό των δυσμενών επιδράσεων που εξασκεί στις κλιματικές αλλαγές βοηθώντας να συνειδητοποιήσουν ότι η μετάβασή τους σε μια οικονομία που απαιτεί περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακος αντιπροσωπεύει τόσο ένα μεγάλο ρίσκο όσο και μια μεγάλη ευκαιρία.
  3. Στην αγορά και τους καταναλωτές, αξιολογώντας την επίδοσή τους στις σχέσεις τους με τους πελάτες τους και την αγορά και στο κατά πόσο παρακολουθούν, κατανοούν και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταλλασσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Στο πώς δηλαδή πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με υπευθυνότητα, σωστή ποιότητα και τιμές.
  4. Στους εργαζομένους, αξιολογώντας τη συμπεριφορά και τις πολιτικές τους στα εργασιακά θέματα όπως: Ασφάλεια, Υγιεινή, Ειλικρινή Επικοινωνία και Δίκαιη Μεταχείριση.

Αν συγκεντρώσει κανείς όλα τα πρόστιμα που έχει λάβει ο ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια από τη δραστηριότητά του στις εγχώριες τηλεπικοινωνίες, την αντιμετώπισή του προς τους άλλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους αλλά και το καταναλωτικό κοινό, έχω την εντύπωση ότι θα απορήσει με τα βραβεία αυτά. Θέλω να πω, ας είναι αυτός που είναι ο ΟΤΕ, τον ξέρουμε και – θέλοντας και μη – τον εμπιστευόμαστε. Αλλά τα βραβεία αυτά συνιστούν ειρωνεία και προκαλούν το κοινό αίσθημα. Διαφορετικά ας μας εξηγήσει κάποιος τι πάει να πει τελικά εταιρική ευθύνη και πώς την αντιλαμβάνεται η αγορά.

εκτύπωση Κατηγορίες: γενικά, δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | 1 σχόλιο
15 Απριλίου, 2010

Ένας αιώνιος έφηβος και – πώς αλλιώς να τον πεις – πατριάρχης της ελληνικής ροκ και έντεχνης μουσικής σκηνής έφυγε από τη ζωή προχθές, Τρίτη – και, διάολε – 13 Απριλίου 2010. Ο Μάνος Ξυδούς έφυγε αιφνίδια και πρόωρα – λέγεται – από ανακοπή καρδιάς στα 57 του χρόνια. Δε συνηθίζω να γράφω για πράγματα που άπτονται καθαρά ρεπορταζιακού περιεχομένου, όμως ο συγκεκριμένος άνθρωπος αποτέλεσε για πολλά χρόνια κεφάλαιο της ελληνικής μουσικής και υπήρξε οπωσδήποτε χαρακτηριστική της φυσιογνωμία. Διατηρώντας ένα προφίλ ρομαντικού ποιητή-αλήτη ο Μάνος Ξυδούς έγραψε μουσική, στίχους, τραγούδησε, συνεργάστηκε με σημαντικούς καλλιτέχνες (Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας) και βοήθησε την προώθηση πολλών άλλων μεταγενέστερών του (ΟΝΑΡ κ.α.). Έγινε ευρύτερα γνωστός ως ένα από τα βασικά μέλη του συγκροτήματος των Πυξ Λαξ αλλά διατήρησε και προσωπική πορεία.

Μπορεί να μη σε έχω γνωρίσει από κοντά, εγώ και πολλοί άλλοι που αγάπησαν τη μουσική σου, όμως θα σε σεβόμαστε και θα σε νοσταλγούμε. Εμείς εδώ, εσύ εκεί…

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
14 Απριλίου, 2010

 

Ναι, ανακοινώθηκε και επισήμως! Η συναυλία του Bob Dylan στην Ελλάδα, στις 29 Μαΐου στο Terra Vibe – μάλλον, κανείς δεν ξέρει, στην Ελλάδα ζούμε – θα γίνει και η προπώληση ξεκίνησε από χτες, Τρίτη – και μπρρρ – 13 Απριλίου 2010 από τη Didi Music στο Ticket House και στο Ticketpro. Οι τιμές των εισιτηρίων είναι 45€ η γενική είσοδος – στην προπώληση – και 75€ η διακεκριμένη – οι πλαστικές καρέκλες στα πλάγια; – θέση. Στα ταμεία του Terra Vibe την ημέρα της συναυλίας η τιμή των εισιτηρίων θα είναι 50€ (η γενική είσοδος). Όμως, προσοχή, για τα πρώτα 2500 εισιτήρια που θα κοπούν στην προπώληση η τιμή θα είναι 39€! Σπεύσατε-σπεύσατε…

Και κάτι πιασάρικο για το λαό:

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
13 Απριλίου, 2010

Η λέξη browser χρησιμοποιείται πια μια χαρά και στα αγγλικά και στην καθομιλουμένη σε όλο τον κόσμο. Στα ελληνικά είναι αστείο να πεις "περιηγητής", αν και αυτή είναι η επίσημη τυποποιημένη απόδοση της λέξης στα ελληνικά. Κι αν τώρα σε ένα browser μπορείς να κάνεις πράγματα από το να διαβάσεις νέα, να δεις βίντεο, να ψωνίσεις, να παίξεις παιχνίδια και να αναζητήσεις άπειρη ('ντάξει, που λέει ο λόγος) πληροφορία όλο αυτό από κάπου ξεκίνησε. Δε θα σε πάω τόσο μακριά στη σύλληψη της ίδιας της ιδέας, όπως έκανα με το υπέρτατο demo όλων των εποχών. Θα σε πάω όμως στο CERN, το 1990 και στο κύριο Tim Berners Lee, που θεωρείται ο πατέρας του internet και του browser, όπως τα ξέρουμε σήμερα. Τότε, λοιπόν, εφευρέθηκε το internet. Τότε ο κύριος αυτός ανέπτυξε τον πρώτο browser, ονόματι αρχικά "WorldWideWeb", που αργότερα άλλαξε όνομα σε Nexus γιατί World Wide Web ονομάστηκε η ίδια η τεχνολογία! Και να πώς ήταν αυτός:

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
10 Απριλίου, 2010

Κάθε χρόνο ανά τον κόσμο γιορτάζεται διεθνώς η “Μέρα των Δισκοπωλείων” ή “Record Store Day”. Οι εμπνευστές της συστήνονται ως εξής:

The original idea for Record Store Day was conceived by Chris Brown, and was founded in 2007 by Eric Levin, Michael Kurtz, Carrie Colliton, Amy Dorfman, Don Van Cleave and Brian Poehner as a celebration of the unique culture surrounding over 700 independently owned record stores in the USA, and hundreds of similar stores internationally.

This is the one day that all of the independently owned record stores come together with artists to celebrate the art of music. Special vinyl and CD releases and various promotional products are made exclusively for the day and hundreds of artists in the United States and in various countries across the globe make special appearances and performances. Festivities include…

Είναι, δηλαδή, μια γιορτή για τα δισκοπωλεία που έχουν μια κάπως ανεξάρτητη διάθεση και εκπεφρασμένα στηρίζουν την όχι και τόσο mainstream μουσική. Σε αυτά συγκαταλέγονται συχνά-πυκνά και τα δισκοπωλεία μεταχειρισμένων δίσκων και ιδίως αυτά που επιμένουν να πωλούν τα – αγαπημένα – βινύλια. Με χαρά, φέτος διαπιστώνω ότι και ένα ελληνικό δισκοπωλείο με την ανάλογη διάθεση (ανεξάρτητο) και θεματική (μεταχειρισμένοι – και όχι μόνο – δίσκοι βινυλίου και CD) με έδρα την Κυψέλη, που διαθέτει και eshop συμμετέχει στην παγκόσμια αυτή μέρα. Ως blog (wow!) στηρίζουμε, λοιπόν, τη μέρα αυτή και το δισκοπωλείο UsedRecords.Gr. Η μέρα γιορτάζεται στο κατάστημα του UsedRecords.Gr, Σύρου 32 στην Κυψέλη από τις 10 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ με μουσική, ποτό και 30% έκπτωση σε όλους τους δίσκους. Η ανακοίνωση από το site/eshop του:

Το Σάββατο 17 Απριλίου συμμετέχουμε στη διεθνή μέρα αφιερωμένη στα ανεξάρτητα δισκοπωλεία, κοινώς International Record Store Day. Δυστυχώς δεν έχουμε αρκετό χώρο για να στήσουμε ένα mini live η/και DJ set όπως θα θέλαμε (επιφυλασσόμαστε για του χρόνου πάντως!) οπότε είπαμε να το φέρουμε λίγο στα μέτρα μας. Θα έχουμε:

  • έκπτωση 30% στις τιμές όλων των δίσκων & CD που υπάρχουν μέσα στο κατάστημα μας (και δεν είναι λίγα!), η έκπτωση αυτή θα ισχύει μόνο για αγορές μέσα στο κατάστημα τη συγκεκριμένη ημέρα
  • καλή μουσική (ως συνήθως)
  • ποτάκια και καλή διάθεση για να γνωριστούμε, ξαναβρεθούμε, τα πούμε από κοντά

Ελάτε να ψωνίσετε & να τα πούμε, ελάτε να τα πούμε και να μην ψωνίσετε, πείτε το σε φίλους, φέρτε την οικογένεια, θα σας περιμένουμε από τις 10.00 έως τις 20.00.

Μάλλον θα τα πούμε, μου φαίνεται!

Προσθήκη:
Σήμερα, διαβάζω στο blog του Rock & Roll Circus ότι και αυτοί θα πάρουν μέρος στη “γιορτή” με ειδικές, περιορισμένες εκδόσεις που θα διαθέσουν μόνο για τη συγκεκριμένη ημέρα! Μάλιστα, για δεύτερη, συνεχόμενη χρονιά, μιας και συμμετείχαν και πέρυσι.

εκτύπωση Κατηγορίες: βινύλιο, διαδίκτυο, μουσική | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
9 Απριλίου, 2010

Συμπαθής τυπάκος, μετανάστης το πιθανότερον, εκ Μέσης Ανατολής ορμώμενος πλησιάζει το τραπέζι όπου οι συνδαιτημόνες συντρώγουν σε καλή επαρχιακή ταβέρνα. Ανά χείρας κρατά όλα τα καλά της πρόσφατης οπτικοακουστικής παραγωγής, εγχώριας και αλλοδαπής. Τείνει τη στοίβα προς την ομήγυρη και διαλαλεί την πραγμάτεια του με τη χαρακτηριστική προφορά και τη λεπτή φωνή του:

– "Πάρε DVD, CD, Βανδή, Βίσση, Ρέμο, Avatar… Πάρε;"

Η παρέα δε δείχνει να ενδιαφέρεται. Προτιμά τα καλαμαράκια και τα χταποδάκια της. Ο συμπαθής τυπάκος κάνοντας να φύγει γυρίζει μία ακόμη φορά με το χέρι παρατεταμένο και προσθέτει με την χαρακτηριστική προφορά του:

– "Τσούλια;"

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
8 Απριλίου, 2010

Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους κάθε ανθρώπου που έχει ασχοληθεί με ανάπτυξη λογισμικού είναι το ο "ατέρμονος βρόχος", αγγλιστί το "infinite loop". Μην τρομάξεις, δε χρειάζεται να καταλάβεις. Είναι σα να προσπαθείς να αδειάσεις μια βάρκα από το νερό και κάθε φορά που πετάς ένα κουβά έξω κάποιος σου πετά ένα κουβά μέσα. Δε θα τελειώσεις ποτέ. Αλλά οι ,προγραμματιστές πολλές φορές έχουν και περίεργο χιούμορ! Αν θες να πέσεις κι εσύ προσωπικά σε ένα ψυχεδελικό ατέρμονο βρόχο, κάνε το εξής: Ψάξε στο google για τη λέξη "αναδρομή". Πριν από τα ίδια τα αποτελέσματα, όπως κάνει συνήθως το google θα σου προτείνει κάποιο άλλο λήμμα που πιθανώς να σου ταιριάζει καλύτερα, ιδίως αν αντιληφθεί ότι έχεις κάνει κάποιο προφανές ορθογραφικό λάθος . Θα σου πει "Μήπως εννοείτε: αναδρομή". Αν το πατήσεις την πάτησες. Το google θα ξαναψάξει για τη λέξη αναδρομή που μόλις όμως είχες ψάξει. Και στα νέα αποτελέσματα θα σου λέει πάλι πάνω πάνω "Μήπως εννοείτε: αναδρομή". Κι αν το εμπιστευτείς και το ξαναπατήσεις και το ξαναπατήσεις και το ξαναπατήσεις κοκ τότε θα νιώσεις στο πετσί σου τι πάει να πει ατέρμονος βρόχος. Ένας κύκλος που δεν τελειώνει.

Επιπλέον, το google στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιεί άλλο ένα στοιχείο της επιστήμης της Πληροφορικής. Την… αναδρομή. Η αναδρομή είναι μια τεχνική μέσω της οποίας ένα τμήμα λογισμικού μπορεί να καλεί – κατά κάποιον τρόπο – τον εαυτό του και να παράγει ένα λογικό αποτέλεσμα (συχνά, κάτι το εξαιρετικά χρήσιμο). Το συγκεκριμένο φαινόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης του google είναι, βέβαια, αποτέλεσμα του χιούμορ των προγραμματιστών του για την έννοια της αναδρομής. Γιατί όταν κανείς ψάχνει ακριβώς για τη λέξη "αναδρομή" δεν έχει κανένα λόγο να του προτείνει "Μήπως εννοείτε: αναδρομή"! Το ίδιο συμβαίνει, από όσο έψαξα στα πρόχειρα, για το συγκεκριμένο λήμμα και στα αγγλικά (recursion) και στα γερμανικά (rekursion).

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
6 Απριλίου, 2010

Στις 8-11 Απριλίου 2010 θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο η διαδραστική πολυέκθεση έκθεση "Γεύσεις & Ζωή – Ποιοτική Διατροφή, Υγεία, Ποιότητα Ζωής".

130 Έλληνες παραγωγοί παρουσιάζουν: Παραδοσιακά & Βιολογικά προϊόντα, Gourmet Προϊόντα μεσογειακής διατροφής.

Για πρώτη φορά μια μοναδική στο χώρο της εκθεσιακή εκδήλωση επιχειρεί μια ιδιαίτερη προσέγγιση και συγκεντρώνει όλη την αγορά ειδών ποιοτικής διατροφής, των παραδοσιακών και βιολογικών προϊόντων, παρουσιάζοντας την τόσο στο ευρύ κοινό όσο και στους επαγγελματίες του χώρου.

Στο περίπτερο 70 με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια θα σας περιμένει η Cumaea με παραδοσιακά σαπούνια, κηραλοιφές και αρωματικά έλαια. Αξίζει να περάσεις μια βόλτα!

εκτύπωση Κατηγορίες: προσωπικά | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
31 Μαρτίου, 2010

Το Skype προχτές έβγαλε στο κοινό τη νέα του έκδοση. Η οποία περιέχει ένα νέο "feature". Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί μόνο σαν bug γίνεται αντιληπτό. Μέχρι πρότινος όταν έκλεινες το Skype δεν το έκλεινες πραγματικά, απλά το εξαφάνιζες από το taskbar (η μεγάλη μπάρα κάτω-κάτω στην οθόνη σου), το "κατέβαζες" κι αυτό συνέχιζε να ζει ήσυχα κι διακριτικά μόνο στο system tray (η μπάρα με τα εικονίδια κάτω δεξιά) μέχρι να το χρειαστείς ξανά. Απλά πράγματα, γνωστά και χρήσιμα. Στη νέα έκδοση – 4.2.0.152 – αυτό σταμάτησε να γίνεται. Αν προσπαθήσεις να κλείσεις το Skype αυτό ούτε κλείνει ούτε κρύβεται. Απλά κατεβάζει το παράθυρό του και μένει ανοιχτό στο taskbar. Και μένει εκεί ότι κι αν κάνεις μες τη μέση και δεν έχει ρύθμιση να το αλλάξεις αυτό. Θα αποφύγω να σου εξηγήσω πόοοσο ενοχλητικό βρίσκω το νέο feature κι εγώ και όλοι χρήστες του Skype. Γιατί, πέρα από κακό feature κάνει και ένα τεράστιο λάθος: χαλάει τη σχέση του χρήστη με το πρόγραμμα, τη συνήθη του συμπεριφορά και την αναμενόμενη καλή λειτουργία, χωρίς, βέβαια, να προσθέτει κάτι σε λειτουργικότητα.

Κάποιος στα forums του Skype πρότεινε να στείλουν όλοι ένα μήνυμα στο support μπας και φιλοτιμηθεί η ομάδα ανάπτυξης και διορθώσει το "feature" στην επόμενη έκδοση. Μπήκα κι εγώ να κάνω το καλό. Δίπλα στη φόρμα παραπόνων ένα περίεργο σκίτσο συμπλήρωνε την εικόνα. Ένα σχέδιο στην αισθητική που χρησιμοποιεί σταθερά το Skype στο site του, όπου αναπαριστά την εκάστοτε σκηνή μόνο με τα αδρά περιγράμματα των χαρακτήρων και των αντικειμένων της. Αλλά αυτή τη φορά ο σχεδιαστής απέτυχε παταγωδώς. Δείτε το σκίτσο… Πρόκειται ξεκάθαρα για τη Minnie Mouse να υψώνει στα χέρια της την Κόρη του Σατανά, η οποία γελά βροντερά με τα παθήματα των χρηστών του Skype λίγο πριν ζευγαρώσει με τον αδερφό της για να φέρει στον κόσμο τον Αντίχριστο, την αποκάλυψη και την ημέρα της κρίσεως. Ουαί ημίν!

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | 5 σχόλια