22 Ιουνίου, 2011

Πριν από – λίγα – χρόνια κάποιοι φίλοι – μαζεύτηκαν και – μου πήραν δώρο γενεθλίων αυτή την ηλεκτρική κιθάρα!

Πρόκειται για μια Swing Smash (τύπου Fender Stratocaster).

Το δώρο το εκτίμησα πολύ αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν πήρα τη μεγάλη απόφαση να το αξιοποιήσω πραγματικά. Δεν είχα μάθει ποτέ μου μουσική στο παρελθόν κι αυτό έμεινε ένα μεγάλο απωθημένο. Τώρα, με τα 30 πατημένα, το προσπαθώ. Και έχει πλάκα – όταν δεν είναι απόλυτα εκνευριστικό και απογοητευτικό! Αλλά, διάολε, τόσες γλώσσες προγραμματισμού έμαθα και 2 ξένες γλώσσες, πόσο πιο δύσκολη να είναι η “γλώσσα της μουσικής”; Θα μάθω και θα σας πω.

Ξεκίνησα παρακολουθώντας μερικά – συμπαθητικά – βιντεάκια στο youtube από έναν – πολύ συμπαθητικό – τύπο που σου μαθαίνει να παίζεις από το μηδέν τις εισαγωγές από πολύ γνωστά rock κομμάτια. Έτσι, έμαθα την εισαγωγή του “I can’t get no satisfaction” και του “Smoke on the water” κι έκανα την εισαγωγή από το “Pretty woman” να ακούγεται σαν τη Μισυρλού. Και η όρεξή μου μεγάλωσε και τώρα παρακολουθώ online μαθήματα για αρχάριους από το Jamplay με 19$ το μήνα.

Είμαι στην αρχή-αρχή ακόμη. Και ζητώ συγνώμη από τους γείτονες! Υποπτεύομαι ότι θα πάρει αρκετά χρόνια μέχρι να φουσκώνουν από υπερηφάνεια που κάποτε εγώ τους έσπαγα τα νεύρα μαθαίνοντας ηλεκτρική κιθάρα και να διηγούνται την εμπειρία τους στους δημοσιογράφους. Κάθε αρχή και δύσκολη. Αλλά και το ήμισυ του παντός!

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
16 Ιουνίου, 2011

Αυτός δεν είναι πρωθυπουργός, αυτός είναι ακροβάτης. Τέτοιες κωλοτούμπες δεν ξέρω αν έχουμε ματαδεί ποτέ! Πόσα του έχει ανεχτεί μέσα σε ενάμιση χρόνο αυτός ο λαός! Το "τα λεφτά υπάρχουνε", το "πιστόλι στο τραπέζι", κι έπειτα τον ένα φόρο πίσω από τον άλλο, τη συρρίκνωση της οικονομίας και πολλά άλλα. Αλλά αυτό το χτεσινό ξεπερνά τα όρια της πολιτικής ακροβασίας. Εντάξει, ποτέ δε φημιζόταν για τη μεγάλη του ευφυία, δε λέω, αυτό ήταν κοινό μυστικό! Όμως χτες χάθηκαν και τα τελευταία ψήγματα συμπάθειας που το πρόσωπό του απέπνεε. Τα έχει κάνει μαντάρα και πάνω στην κρίσιμη στιγμή σκαρώνει όλη αυτή τη φάρσα προσπαθώντας να φορτώσει τις ευθύνες στο δεύτερο κόμμα. Σπαταλάει ένα ολόκληρο διάγγελμα για να ψελλίσει "κύριε, κύριε, αυτός φταίει, εγώ ήθελα να παίξω μαζί του κι αυτός ήθελε να παίξει μαζί μου και μετά ήταν κακός και δε με έπαιξε κι εγώ θα παίξω τώρα μόνος μου". Αηδία κι αίσχος!

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, δε βαριέσαι, πολιτική | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
26 Μαΐου, 2011

Χθες, το απόγευμα στο Σύνταγμα αρκετές χιλιάδες πολιτών μαζεύτηκαν ειρηνικά και όμορφα και διαμαρτυρήθηκαν για την τρέχουσα κατάσταση της χώρας (μάλιστα σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση έπαιξε το Facebook). Η συγκέντρωση ήταν ανεξάρτητη από κόμματα και πολιτικές οργανώσεις. Εξελίχθηκε πράγματι ειρηνικά και όμορφα και απέδειξε ότι μια μαζική διαδήλωση δεν είναι υποχρεωτικό να συνοδεύεται από καταστροφές και οδομαχίες. Η κύρια θεματική της συγκέντρωσης ήταν η αγανάκτηση των πολιτών απέναντι στην κυβέρνηση, το πολιτικό σύστημα και τη φθίνουσα οικονομική πορεία της χώρας μας.

Αυτό που κυριάρχησε ήταν το περιοδικό φασκέλωμα της βουλής (και των βουλευτών, φυσικά) από το συγκεντρωμένο πλήθος συνοδευόμενο από έντονες αποδοκιμασίες (κοινώς γιουχαΐσματα). Έχει την πλάκα του το φάσκελο και τη σημειολογία του, οφείλω να το παραδεχτώ. Ήμουν εκεί για κάποια ώρα αλλά δε μπορώ έτσι απλά να σηκώσω το χέρι και να ρίξω το φάσκελο! Ίσως φταίει η ανατροφή μου (μπααα) ίσως πάλι όχι αλλά δε μπορώ να το κάνω. Είναι σαν να λέω “να, πάρτε τα, άχρηστοι, τα κάνατε όλα σαν τα μούτρα σας, άει συχτίρ…” κοκ. Και, λοιπόν; Μετά τι; Άιντε κι αγανάκτησα και το έδειξα κι εγώ και χιλιάδες άλλοι. Τι να το κάνουμε το φάσκελό μας αφού το ρίξαμε; Να κοκκινήσουν οι πολιτικοί μας από ντροπή; Ούτε καν!

Μια μάζα που φασκέλωνε είχαμε μαζευτεί όλοι εκεί πέρα χωρίς γνώση και χωρίς πρόταση. Απλά αγανακτισμένοι. Έχει κι αυτό την αξία του αλλά δεν αρκεί. Δεν αρκεί καθόλου. Τι ζητούσαμε οι αγανακτισμένοι; Δικαίως αγανακτισμένοι, αλλά τι ζητούσαμε; Να πάνε τα πράγματα καλύτερα; Κάτι πιο σαφές δεν υπήρχε. Είναι μια αυθόρμητη και ανοργάνωτη αγανάκτηση που ζορίζεται άσχημα τελευταία και δεν ξέρει προς τα πού να εκτονωθεί. Κι αυτό είναι το χειρότερο. Χρειαζόμαστε, όμως, πρώτα από όλα να συντονίσουμε αυτή την αγανάκτηση και να τη συμπυκνώσουμε και σε δράσεις αλλά και σε συγκεκριμένα αιτήματα. Πρέπει να μπορούμε να διατυπώσουμε τι είναι αυτό που θέλουμε. Δεν αρκεί να κατηγορούμε αυτούς που έχουν στα χέρια τους την εξουσία που εμείς τους δώσαμε.

Ωραία τα λέω. Έχω όμως αιτήματα; Έχω και είναι – ταπεινά τα εξής:

1. Το πολιτικό σύστημα είναι διεφθαρμένο και κάθε πολιτικό κόμμα έχει μερίδιο ευθύνης στην τρέχουσα κατάσταση της χώρας. Κάθε κόμμα πρέπει να βγει δημοσίως και να παραδεχθεί το μερίδιο της ευθύνης του. Αλλιώς κανείς μας δεν το ξαναψηφίζει στις επόμενες εκλογές. Να το υποσχεθούμε αυτό.

2. Ποινικοποίηση της πολιτικής; Κουραφέξαλα! Πρώτα απ’ όλα να δεσμευτούν τα κόμματα ότι θα αλλάξει ο γελοίος νόμος περί ευθύνης υπουργών και να συσταθεί επιτροπή “σοφών” που να διερευνήσει την οικονομική πορεία της χώρας από το 1981 και μετά (όπου το δημόσιο χρέος άρχισε να διογκώνεται).

3. Να αρθούν όλα τα μέτρα που πλήττουν χαμηλόμισθους, χαμηλοσυνταξιούχους και ανέργους. Μείωση ΦΠΑ, φορολογικές ελαφρύνσεις, επιστροφή 13ου και 14ου μισθού κοκ.

4. Η φοροδιαφυγή είναι τεράστια. Είναι τόση όσο το δάνειο που πήραμε από ΔΝΤ και Ευρώπη. Πρέπει πάση θυσία αυτοί που χρωστάνε να πληρώσουν. Ας κατασχεθούν οι περιουσίες τους. Κάπως πρέπει να αρχίσουν αυτοί να πληρώνουν και όχι οι αδύναμοι οικονομικά.

5. Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται μια οικουμενική κυβέρνηση κοινής αποδοχής που να εμπνέει τον κόσμο και να της δείχνει εμπιστοσύνη.

6. Όχι κουρέματα στο χρέος μας! Δεν ήταν δικτατορίες οι κυβερνήσεις μας που το δημιούργησαν. Θα το πληρώσουμε σιγά-σιγά και με λογικές μεθόδους (επιμηκύνσεις, οικονομική ανάπτυξη κοκ). Για να μη ντρεπόμαστε στο μέλλον, δε χρειάζεται να μας χαριστεί τίποτε!

Ρομαντικά, λέτε, όλα αυτά; Μπορεί, αλλά είναι συγκεκριμένα και ως πολίτης τα απαιτώ…

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, ήμουν εκεί, πολιτική, φοροδιαφυγή | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
23 Μαΐου, 2011

Τα βαριέμαι τα Mac (και τα άλλα προϊόντα της Apple, τα iPhone, iPad κλπ). Είναι πολύ γυαλιστερά και όμορφα απ' έξω αλλά εντελώς κλειστά και αδιαφανή ταυτόχρονα. Γι' αυτό δεν τα θέλω. Άσε δε που συνήθως κάνουν αυτό που κάνουν τόσο καλά που δε σου αφήνουν περιθώρια ούτε για πειραματισμούς ούτε για πολλές-πολλές απόπειρες επιδιορθώσεων σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικά όλα αυτά. Οι φανατικοί της Apple τα λατρεύουν για τους ίδιους ακριβώς λόγους! Με θρησκευτική σχεδόν πίστη. Μάλιστα το απέδειξε αυτό πρόσφατη έρευνα από ντοκυμανταίρ του BBC

Απέδειξε ότι οι εγκεφαλικές αντιδράσεις των χρηστών προϊόντων της Apple κατά τη διάρκεια στην οποία τα χρησιμοποιούν είναι παρόμοιες με αυτές των πιστών σε κάποια θρησκεία όταν βρίσκονται μπροστά σε εικόνες και είδωλα της θρησκείας τους. Δηλαδή ένας χρήστης iPhone όταν βλέπει το iPhone του ο εγκέφαλός του παράγει τις ίδιες αντιδράσεις με αυτές που παράγει ο εγκέφαλος ενός θρησκευόμενου ανθρώπου όταν βλέπει την απεικόνιση του θεού στον οποίο πιστεύει.

Το πρωτοδιάβασα εδώ. Κι έμαθα και για το RDF (Reality Distortion Field), που είναι όρος που πλάστηκε ειδικά για το Steve Jobs και το "χάρισμά" του να πείθει τους άλλους να πιστέψουν οτιδήποτε εκείνος θέλει να τους πλασάρει και, μάλιστα, με ένα αίσθημα δέους και γοητείας. Κάτι σαν το θρησκευτικό καθοδηγητή μιας αίρεσης και τους φανατικούς οπαδούς του, που τον ακολουθούν περιχαρείς στην ομαδική αυτοκτονία.
 

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
20 Μαΐου, 2011

Την είδα κάπως αλλιώς τώρα που καλοκαίριασε και γράφω τη Java μου στο theme Oblivion για την Eclipse από το Eclipse Color Themes. Θυμίζει κάτι από κονσόλα, Vim κλπ… Αλλά μου αρέσει. Και, ναι, έχει σημασία!

Έχετε να μου προτείνετε κάτι καλύτερο;

Και να μόλις τώρα παρήγαγα ένα ολόδικό μου απόφθεγμα για την ανάπτυξη λογισμικού. Μου ήρθε στα αγγλικά αλλά πάρτε το στα ελληνικά:

Η ανάπτυξη λογισμικού είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει πολύ σχεδιασμό,
κάμποσο γράψιμο και λίγη ανάπτυξη κώδικα. Οι καλοί προγραμματιστές είναι
καταδικασμένοι να αποκτήσουν πάθος για το τρίτο. Είναι αυτό που αγαπούν να
κάνουν. Γι' αυτό και ανέχονται τα άλλα δύο την περισσότερη ώρα.

ΥΓ: Το σατανικό λογοπαίγνιο του τίτλου το πιάσατε, έτσι; Το theme στην Eclipse μου λέγεται Oblivion αλλά ο τίτλος του post "Code into oblivion" δηλαδή σα να λέμε "ανάπτυξε κώδικα μέσα στη λήθη", μόνο που δεν εννοώ την ίδια τη λήθη αλλά το theme, που λέγεται Oblivion! Ε; Το πιάσατε, ε; Καλό, ε;

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, προσωπικά, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
2 Μαΐου, 2011

Και, ναι, τελικά θα γίνει!

Roger Waters – The Wall (live)

Στο OAKA, στις 08 Ιουλίου 2011.

Και θα είναι αυτή η συναυλία του παγκόσμιου tour που θα μαγνητοσκοπηθεί!

Είναι επίσημο!


Από τη θρυλική συναυλία στο Βερολίνο το 1989, μετά την πτώση του τείχους

(πολλές-πολλές μικρές ανατριχίλες στη ραχοκοκκαλιά)

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
27 Απριλίου, 2011

Δεν είναι φήμη. Ή μήπως είναι; Στην επίσημη ιστοσελίδα του Roger Waters έχει ανακοινωθεί ότι το tour "The Wall LIve 2011" θα κάνει και μια στάση στην Ελλάδα στις αρχές Ιουλίου! Μάλιστα, η ανακοίνωση αναφέρει ότι συζητείται η πιθανότητα η συναυλία αυτή να μαγνητοσκοπηθεί. Για αυτό το λόγο γίνεται και ολόκληρη αλλαγή στο πρόγραμμα του tour, μιας και οι δύο συναυλίες στο Μιλάνο εκείνες τις μέρες αλλάζουν ημερομηνίες. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για τις ακριβείς ημερομηνίες που θα γίνει η συναυλία στην Ελλάδα κι ίσως να μην είναι καν ακόμη βέβαιο ότι θα γίνει τελικά. Πάντως, η ανακοίνωση είναι επίσημη! Και, ω λάτρεις των Pink Floyd, κυκλοφορεί ακόμη η φήμη ότι αν η συναυλία πράγματι μαγνητοσκοπηθεί υπάρχει η πιθανότητα να συνοδέψει στη σκηνή το Roger Waters και ο David Gilmour!

Ο Roger Waters και ο David Gilmour είναι οι δύο ηγετικές φυσιογνωμίες των Pink Floyd αν και οι δρόμοι τους έχουν χωρίσει εδώ και πολλά χρόνια κάτω από όχι και τις καλύτερες συνθήκες. Ο Roger Waters βρέθηκε τελευταία φορά στην Ελλάδα στο Terra Vibe το καλοκαίρι του 2006. Το "Wall" είναι ένας από τους σημαντικότερους δίσκους των Pink Floyd αν και αποτελεί στο μεγαλύτερο τμήμα του δουλειά του Roger Waters λίγο πριν η μπάντα χωρίσει.

Keep your fingers crossed!

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
8 Απριλίου, 2011

Και φέτος θα γιορταστεί στην Αθήνα η παγκόσμια ημέρα των record stores το Σάββατο, 16 Απριλίου 2011. Όπως και πέρυσι. Η επίσημη ιστοσελίδα της είναι εδώ: International Record Store Day. Και φέτος έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχουν ενεργά με προσφορές, ειδικές εκδόσεις αφιερωμένες στην ημέρα αυτή και άλλα πολλά το Rock & Roll Circus (στη Σίνα, στο Κολωνάκι) και το UserRecords.Gr (στην Κυψέλη). Τα λέμε εκεί!

εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
23 Μαρτίου, 2011

Ναι, εγώ κράσαρα το Youtube. Να:

Το ζήτημα θα διευθετηθεί από μια άρτια εκπαιδευμένη ομάδα μαϊμούδων. Ευτυχώς!

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | 3 σχόλια
22 Μαρτίου, 2011

Ω, τι ωραίες μέρες μας επιφύλασσε ο καιρός. Πριν δέκα μέρες χιόνιζε και τώρα η άνοιξη μοιάζει να ήρθε για τα καλά. Τι ωραίος λαμπερός ήλιος, τι όμορφη μέρα! Και είναι, αλήθεια, η Αθήνα λίγο πιο όμορφη κι αυτή. Η βόλτα στην Πλάκα ήταν αναζωογονητική. Τα σοκάκια ήταν γεμάτα από κόσμο. Τουρίστριες με λευκά μπούτια γέμιζαν τα μαγαζάκια. Οι μυρωδιές από το γύρο στις ταβέρνες συναγωνίζονταν το ψητό χταποδάκι στα μεζεδοπωλεία. Ένα ακορντεόν από μακριά έπαιζε "Τα παιδιά του Πειραιά". Και "Χσπλάτς", η βιοχλαπάτσα ενός πλανόδιου έσκασε με πάταγο μπροστά στα πόδια μου…

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι | rss 2.0 | trackback | 1 σχόλιο