28 Φεβρουαρίου, 2011

Straight from the horse’s mouth:

Το Rock & Roll Circus γιορτάζει τα 11α γενέθλιά του με το ετήσιο Super Dynamic Sale και στήνει τριήμερο εορταστικό γλέντι!!! Πέμπτη 3, Παρασκευή 4 και Σάββατο 5 Μαρτίου, όλα τα καινούρια και όλα τα μεταχειρισμένα (βινύλια και cd)  θα έχουν έκπτωση 30% και 50%, αντίστοιχα! Και μιας και το «μαζί τα φάγαμε» έγινε σύνθημα, δεκάδες cd, δίσκοι και 45αρια θα σας περιμένουν σε τιμές μεταξύ ενός και τριών ευρώ, σε ειδικές κούτες αναίσχυντης ασυδωσίας!!!

Δηλαδή, όπως πέρσι, πρόπερσι και τέσσερα χρόνια τώρα. Nice. Θα είμαστε εκεί…

εκτύπωση Κατηγορίες: βινύλιο, ήμουν εκεί, μουσική | rss 2.0 | trackback | 1 σχόλιο
25 Φεβρουαρίου, 2011

Αν βρίζουνε, λέει. Σα νταλικέρηδες! Και βρίζουνε και κλωτσάνε αντικείμενα που βρίσκουνε τριγύρω τους. Είναι ένα επάγγελμα επιρρεπές στην απώλεια της ψυχραιμίας, όσο και αν είναι, ταυτόχρονα, δημιουργικό και ανταποδοτικό. Κάποιος μάζεψε υβρεολόγιο από τα σχόλια των developers που έκαναν commit στο github (που να σου εξηγώ άμα δεν ξέρεις – δε χρειάζεται να ξέρεις για να γελάσεις). Όχι μόνο τα μάζεψε, λοιπόν, αλλά έβγαλε και στατιστικά από αυτό. Πχ, το περισσότερο υβρεολόγιο οφείλεται στους developers της Java, της Javascript και της Ruby, ενώ πιο μειλίχιοι από όλους εμφανίζονται οι developers της PHP. Αγαπημένη, δε, λέξη μέσα στο υβρεολόγιο τα "σκατά" (shit).

Ιδού μερικά σπαρταριστά:

  • added gui shit
  • Fixing shit I broke
  • Complete UI rewrite for the fucking map dialog.
  • make this shit work!
  • remove old test code stub. I have no idea how this ugly piece of shit managed to survive *that* long
  • LL can't even write a fucking installer, what the fuck
  • This is stupid!. Fuck you GIT!
  • do a proper blur (why the fuck doesn't the jquery().blur() do it?
  • added new tests for new shit
  • more awesome UI shit
  • even more awesome UI shit
  • last commit breaks shit
  • Cleaning the house … shit was messy
     
εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
31 Ιανουαρίου, 2011

Και περπατώ μέρα μεσημέρι κάπου στη Δάφνη. Και γελάω από μέσα μου γιατί είμαι σε ένα συνοικιακό στενάκι που έχει ολόδικό του ποδηλατόδρομο! Αμέ, η Δάφνη είναι γνωστή πια ως το Άμστερνταμ του νότου. Ενώ παρακάτω ο κεντρικός δρόμος δεν έχει ούτε καν πεζοδρόμιο. (Κατάλαβες γιατί την παρομοίασα έτσι σατανικά με το Άμστερνταμ, ε; Από τη μια ποδηλατόδρομος από την άλλη μπουρδέλο! Καλό, ε!). Εν πάση περιπτώσει, είναι ένα φαιδρό αλλά άκρως ελληνικό φαινόμενο. Α, ρε δήμαρχε, κάτι πήγες να κάνεις αλλά σου βγήκε τραγέλαφος. Και να σου λίγο πιο κάτω ο κλασσικός Ελληνάρας που βρήκε και πάρκαρε το όχημα ακριβώς πάνω στον ποδηλατόδρομο. Εμ, βέβαια, δεν έλεγε πουθενά ότι απαγορεύεται το πάρκινγκ!

Μικρή φωτό, συμπαθάτε με, αλλά αυτό μπορώ να κάνω…

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι | rss 2.0 | trackback | 3 σχόλια
24 Δεκεμβρίου, 2010

Πάει ο παλιός ο χρόνος. Να γιορτάσουμε, παιδιά; Γιατί όχι; Με όλα του τα προβλήματα το 2010 ήταν μια καλή χρονιά για μένα (άσε στην άκρη την κρίση κτλ). Μια χρονιά που με πήγε μπροστά μερικά σημαντικά βήματα. Τα βήματα αυτά περιστρέφονται τη χρονιά αυτή σχεδόν αποκλειστικά γύρω από το Nevma, την εταιρεία Web Design & Web Development που φτιάξαμε μαζί με το Γιώργο, την Πόπη και τον Κώστα. Ένα όνειρο χρόνων έγινε πραγματικότητα. Έχει πολύ δρόμο ακόμα αλλά είναι το όχημα για άλλα πιο μεγάλα όνειρα. Μόλις αρχίσαμε. Σε μερικές μέρες γινόμαστε ήδη 1 έτους. Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά και ένα δημιουργικό 2011. Και μη μετράτε τα χρόνια. 2010, 2011, 2012 κοκ – ξέρετε τι συνέχεια. Δεν έχουν σημασία. Σημασία έχουμε εμείς και οι άνθρωποι που είναι γύρω μας.

εκτύπωση Κατηγορίες: γενικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
16 Δεκεμβρίου, 2010

Ξεκαρδιστικές ατάκες, αν είσαι προγραμματιστής (software architect λέμε στους απέξω ή, το λιγότερο, software engineer) από μεγάλες προσωπικότητες του χώρου της ανάπτυξης λογισμικού και όχι μόνο! Θα βρεις και τις 50 εδώ. Οι αγαπημένες μου:

  • 39: “Considering the current sad state of our computer programs, software development is clearly still a black art, and cannot yet be called an engineering discipline.”
    Bill Clinton
  • 35: “For a long time it puzzled me how something so expensive, so leading edge, could be so useless. And then it occurred to me that a computer is a stupid machine with the ability to do incredibly smart things, while computer programmers are smart people with the ability to do incredibly stupid things. They are, in short, a perfect match.”
    Bill Bryson
  • 29: "Talk is cheap. Show me the code."
    Linus Torvalds
  • 14: "I don't care if it works on your machine! We are not shipping your machine!"
    Vidiu Platon
  • 10: "People think that computer science is the art of geniuses but the actual reality is the opposite, just many people doing things that build on each other, like a wall of mini stones."
    Donald Knuth
  • 6: “The trouble with programmers is that you can never tell what a programmer is doing until it’s too late.”
    Seymour Cray
  • 3: "Most good programmers do programming not because they expect to get paid or get adulation by the public, but because it is fun to program."
    Linus Torvalds
Και σε ένα κάπως πιο ελαφρύ τόνο άλλες 100 ατάκες σχετικά με τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη λογισμικού. Για παράδειγμα: No 20 – "The Web is like a dominatrix.  Everywhere I turn, I see little buttons ordering me to Submit. (Nytwind)".
εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
14 Δεκεμβρίου, 2010

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) συχνά πυκνά αποδεικνύει ότι είναι πράγματι για τις τηλεπικοινωνίες ό,τι είναι ο ρέφερι στο ποδόσφαιρο. Ο άρχοντας του παιχνιδιού, δηλαδή. Οι καμπάνες που ρίχνει είναι μεγάλες και ως προς το μέγεθός σε χρήματα τους αλλά και ως προς τη σημασία τους για την αγορά. Αναφέρομαι σε αυτές τακτικά (εδώ, εδώ, εδώ). Αλήθεια, τα ποσά είναι τεράστια. Τα πληρώνει, άραγε, κανείς, ή απλά τα πρόστιμα κάποτε "εκπνέουν", όπως αυτές τις μέρες τα περιβόητα 24 δις ή οι εταιρείες "κλείνουν" – ποιος ξέρει πώς. Ή, μήπως, πάλι, τα κέρδη είναι αρκετά για να τα καλύπτουν.

Η τελευταία καμπάνα ύψους 2 εκ. ευρώ, λοιπόν, αφορά τρεις εταιρείες παροχής υπηρεσιών πολυμεσικής "πληροφόρησης". Και το "πληροφόρηση" μέσα σε πολλά εισαγωγικά. Γιατί το εν λόγω πρόστιμο αφορά τις πολύ σε γνωστές σε όλους όσους κυκλοφορούν στο διαδίκτυο διαφημίσεις του στυλ "ποιος είναι ο δείκτης νοημοσύνης σου" ή "πόσο καλά βλέπεις" και "ποιο είναι το ιδανικό σου βάρος" κλπ. Όλες αυτές ζητούσαν από το χρήστη να βάλει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου για να "πληροφορηθεί" αυτό που τον προέτρεπαν. Στα κρυφά, όμως, τον έκαναν και συνδρομητή σε υπηρεσίες που κόστιζαν χρήματα. Και ιδού η καμπάνα:

H EETT επέβαλε στις εταιρείες WIN A.E., BUONGIORNO HELLAS MOBILE LTD και NETSMART CYPRUS LTD πρόστιμα συνολικού ύψους 2.044.783 Ευρώ, για παραβάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ αναφορικά με την παροχή συνδρομητικών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) μέσω SMS αυξημένης χρέωσης….

Συγκεκριμένα, οι εν λόγω εταιρείες αναρτούν συστηματικά προωθητικά banner σε ιστοσελίδες με υψηλή επισκεψιμότητα, προτρέποντας τους καταναλωτές να καταχωρήσουν τον αριθμό του κινητού τους, προκειμένου να μάθουν τα αποτελέσματα κάποιου τεστ/ κουίζ (π.χ. τεστ δείκτη νοημοσύνης, οράσεως, γυναικείου στυλ, ιδανικού βάρους, κλπ.) ή να λάβουν εφαρμογές ή να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς (για κινητό, αυτοκίνητο, τηλεόραση κλπ.). Με την καταχώρηση του κινητού τους εγγράφονται εν αγνοία τους σε συνδρομητική υπηρεσία υψηλού κόστους.

Οι συγκεκριμένες πρακτικές των εταιρειών παραβιάζουν τον Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή ΥΠΠ, ο οποίος ορίζει ρητά ότι κάθε αίτημα του καταναλωτή για να εγγραφεί δεν πρέπει να συγχέεται με το αίτημά του για την απόκτηση περιεχομένου ή υπηρεσίας που δεν αποτελούν μέρος της ΥΠΠ με συνδρομή…

Well done, ΕΕΤ και το νου σας αδέρφια πού βάζετε… τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, το email σας κοκ.

Προσθήκη 29/03/2011:
Κι άλλες καμπάνες.

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
10 Νοεμβρίου, 2010

Επέλεξα να σας γράψω για το E-Banking της Εθνικής Τράπεζας όχι επειδή το αντιπαθώ. Αντιθέτως, ως υπηρεσία το λατρεύω, έχω χρόνια πια να σταθώ σε ουρά για να πληρώσω λογαριασμούς ή να κάνω τραπεζικές συναλλαγές. Παρόλο που το λατρεύω, λοιπόν, οι developers που κρύβονται από πίσω του μου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Δεν ξέρω τι σκέφτονται οι άνθρωποι αλλά έχουν καταφέρει να με κάνουν να μπορώ να το χρησιμοποιήσω πρακτικά μόνο με Opera. Το testing τους πρέπει να υποθέσω ότι είναι άθλιο μιας και σε κάθε browser πλην της Opera τα προβλήματα είναι από ενοχλητικά έως αποτρεπτικά.

Θα σας τα παρουσιάσω με τον παρακάτω "γραφικό" τρόπο ένα ένα:

Internet Explorer (version 8 αυτή που χρησιμοποιεί ο πιο πολύς κόσμος, δηλαδή)

Τα πράγματα δεν είναι τραγικά εδώ πέρα, αλλά ή Javascript βιβλιοθήκη για το super duper Web 2.0 UI
που έχει επιλεγεί είναι φανερό ότι έχει μετατρέψει τα παραδοσιακά πεδία σε ψυχεδελικά αντικείμενα!

Ω, ναι! Τα πεδία και τα περιεχόμενά τους είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα εδώ πέρα…

Mozilla Firefox (πάντα στην τελευταία έκδοση)

Και καλά το λένε και κάπου στο login ότι για να δουλέψει σωστά η εφαρμογή με IE και Firefox
πρέπει, λέει,  να διαγράφεις τα προσωρινά αρχεία, την cache του browser δηλαδή.
Αμ δε που διορθώνονται τα προβλήματα. Δείτε την επόμενη φωτογραφία!

Σχεδόν τίποτε δε λειτουργεί στο Firefox. Καμία σελίδα δεν κατεβαίνει ολόκληρη παρά μένει στην
ημιτελή κατάσταση που βλέπετε, καθιστώντας την εφαρμογή πρακτικά άχρηστη στο Firefox!

Safari (κάποιοι τον χρησιμοποιούν)

Στο Sfari τα πράματα είναι μυστήρια. Καταρχή, η εφαρμογή δεν αντιλαμβάνεται το locale του browser και έτσι
συμπεραίνει ότι είμαστε αγγλόφωνοι. Δεν πειράζει, όμως, γιατί τίποτε δε δουλεύει έτσι κι αλλιώς. Ο πράσινος
loader στριφογυρίζει αενάως και καμία λειτουργία δεν είναι εφικτή. Κάτι έχει πάει πολύ στραβά!

Chrome (ξέρεις, ο browser από το Google)

Και τώρα, κρατηθείτε για τα αποτελέσματα στον Chrome. Πατάς είσοδος και…

Security error στο SSL. Θα το ξαναπώ. Ο Chrome εντοπίζει security error στο SSL και δε σε αφήνε καν να μπεις
στην εφαρμογή και να δεις οτιδήποτε. Είμαι βέβαιος ότι θα πρόκειται για κάτι πολύ χοντροκομμένο που δεν έχει
προβλεφθεί και ότι για έλλειμμα στην ασφάλεια, μιας και όλοι οι άλλοι browsers δεν παραπονιούνται. Παρολαυτά, nice!

Και τώρα ας που πει κάποιος ειλικρινά, μόνο σε μένα συμβαίνουν όλα αυτά;

Και ζήτω η Opera (μάλλον)!

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, διαδίκτυο, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | 6 σχόλια
26 Οκτωβρίου, 2010

Μάλιστα, ο Γιώργος Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός της χώρας, συνεχίζοντας το σερί των καλά ψυχολογημένων και στιβαρών κινήσεών του, εμφανίστηκε χτες βράδυ σε διακαναλική συνέντευξη (6 κανάλια, δημόσια και ιδιωτικά) για να μας μιλήσει (σε εμάς, το λαό) για τα προβλήματα της χώρας, τους προβληματισμούς του και τα διακυβεύματα των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τώρα γιατί χρειαζόταν όλη αυτή η πομπή και η διάρκεια της συνέντευξης δεν έχει γίνει κατανοητό. Εκτός κι αν πρέπει να διαβάσουμε κάτι που κρύβεται "ανάμεσα στις γραμμές" και δε μας το λέει. Γιατί πρέπει να τους μαζέψει όλους ο πρωθυπουργός της χώρας για να τους μιλήσει για τα πιο αυτονόητα πράγματα δεν μπορώ να το καταλάβω! Είχαμε και έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Το ξέραμε και εξακολουθούμε να το γνωρίζουμε. Τι μας είπε χτες τελικά;

Άλλο ήταν που ήθελε να πει ο Γιώργης, όμως ντε! Ήθελε, λέει, να σηκώσει το γάντι που του πέταξε η αντιπολίτευση, η οποία διακήρυξε ότι μέσα από τις τοπικές εκλογές οι πολίτες θα πρέπει να "μαυρίσουν" την κυβερνητική πολιτική, το ΔΝΤ και το μνημόνιο. Οι φουκαριάρηδες κι αυτοί. Δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν και φορτώνουν τα πολιτικά προβλήματα στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση. Και δεν ντρέπονται καθόλου για αυτό! Να ψηφίσω για δήμαρχο Κολοπετεινίτσας, δηλαδή, με βάση το αν θέλω το μνημόνιο ή όχι! Και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός της χώρας, σε μια επίδειξη ανάλογης ξεδιαντροπιάς, "σηκώνει το γάντι" και απαντά στο ίδιο πνεύμα.

Δεν είχε άλλη επιλογή; Η κυβέρνηση των 160 βουλευτών δεν έχει άλλη επιλογή; Θα μπορούσε ξεκάθαρα να πει ότι αυτή η προσέγγιση είναι απαράδεκτη και να τους εγκαλέσει που παραπλανούν τους ψηφοφόρους ανακατεύοντας την πολιτική σκηνή με την τοπική αυτοδιοίκηση. Έτσι θα έδειχνε ανωτερότητα και σοβαρότητα. Θα μπορούσε να θυμίσει πως αυτή η φιλοσοφία η ίδια βρίσκεται πίσω από τον φιλόδοξο Καλλικράτη, τον οποίο η κυβέρνησή του έφερε ως νόμο και ψήφισε. Αντί για αυτό δέχθηκε την πρόκληση. Δέχθηκε δημόσια και φωναχτά να μπει σε αυτή την άθλια αντιπαράθεση.

Σα να μην έφτανε αυτό βρήκε και την αφορμή να εντείνει το πολιτικό παιχνίδι! Γιατί, από τη μια, πρακτικά απείλησε (ενημέρωσε/διαπίστωσε/πες το όπως θες το ίδιο κάνει) τους ψηφοφόρους ότι, αν πράγματι οι τοπικές εκλογές εμφανίσουν αποτελέσματα δυσμενή για το κυβερνόν κόμμα, τότε αυτό θα συνιστά ζήτημα πολιτικής σταθερότητας της χώρας και άρα να προσέχουν τι ψηφίζουν. Ενώ, από την άλλη, έβγαλε και την ουρά του απέξω, λέγοντας ότι αν οδηγηθούμε σε εκλογές βουλευτικές σύντομα τότε θα φταίει το ασταθές σκηνικό που θα έχει δημιουργηθεί και όχι η αδυναμία να εφαρμόσει το όποιο πρόγραμμά του.

ΥΓ: Μάλλον έχουμε να τα περιμένουμε κάτι τέτοια από το Γιώργη, Θυμηθείτε το μελόδραμα της ανακοίνωσης για τη διαφυγή στο ΔΝΤ από το Καστελόριζο. Όταν είναι να μας ανακοινώσει κάτι πολύ ζόρικο αυτό το παλικάρι διαλέγει τον πιο δραματικό τρόπο και εξαιτίας αυτού τούτο το χτεσινό με υποψιάζει επικίνδυνα. Τον βλέπω σύντομα να μας μαζεύει όλους στο Σύνταγμα, όπου θα προσέλθει μαρτυρικά στα γόνατα φορώντας αγκάθινο στεφάνι και με ανοιχτά τα χέρια θα μας ανακοινώσει την οριστική χρεοκοπία της χώρας, έπειτα από την ηρωική αλλά μάταιη προσπάθεια του να τη σώσει από το βούρκο στον οποίο τη βύθισε η Νέα Δημοκρατία και, να το ξέρουμε, δε φταίει κανείς άλλος μόνο η Νέα Δημοκρατία, αυτοί στο ΠΑΣΟΚ γεννήθηκαν χτες και δε φέρουν ευθύνες.

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, πολιτική | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
20 Οκτωβρίου, 2010

Έτσι θα πρέπει να μείνει στην ιστορία η κυβέρνηση αυτή. Ως η κυβέρνηση που τα κατέβασε. Η κυβέρνηση που φώναζε "λεφτά υπάρχουν", πριν τις εκλογές και μετά από αυτές μιλούσε για "τιτανικό" κι έβαζε "πιστόλια στο τραπέζι". Βέβαια, όλες οι κυβερνήσεις που γνωρίσαμε (εμείς οι νεότεροι, τουλάχιστο, για τις παλαιότερες δεν έχω εμπειρία) τα κατέβαζαν σιγά σιγά, δεν υπάρχει αμφιβολία. Ξεχνάμε, μήπως, την προηγούμενη που "σεμνά και ταπεινά" διπλασίασε το χρέος της χώρας; Όχι! Αλλά ετούτη εδώ πέρα βρέθηκε στη λάθος θέση τη λάθος στιγμή και έκανε όλες τις λάθος κινήσεις. Φλυάρησε και πλειοδότησε προεκλογικά και έδωσε τη χαριστική βολή για τη χρεοκοπία μας μετεκλογικά.

Έχει ευθύνη για τρεις ξεκάθαρους λόγους. Πρώτον, ιστορικά το κόμμα στο οποίο ανήκει και πολλά από τα μέλη της συμμετείχαν σε παλιότερες κυβερνήσεις, από εκείνες που δημιούργησαν χρέη και έθρεψαν συνθήκες διαφθοράς. Δεύτερον, είπε θρασύτατα ψέμματα πριν τις εκλογές τα οποία φόρτωσε στην προηγούμενη κυβέρνηση επειδή, δήθεν παρείχε λανθασμένα στοιχεία (ενώ, για παράδειγμα, ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος είχε ενημερώσει πέρυσι τον Αύγουστο και Καραμανλή και Παπανδρέου ότι το έλλειμμα ήταν ήδη 8% και "μάλλον" θα έφτανε στο 12% ως το τέλος του έτους). Τρίτον, δεν έκανε τίποτε για να αναστρέψει την κατάσταση προ ΔΝΤ, παρά άφησε τα πράγματα να κυλήσουν με τις χειρότερες προϋποθέσεις περιμένοντας εν γνώση της να έρθουν τα μέτρα από έξω για να έχει άλλοθι ότι δεν τα επέβαλλε αυτή.

Γιατί πολλά από τα μέτρα που παίρνονται με το πρόσχημα του μνημονίου είναι πράγματι απαραίτητα και έπρεπε να τα έχουμε εφαρμόσει πολλά χρόνια πριν. Αλλά όχι μόνο δεν είναι αρκετά, μάλιστα, από μόνα τους οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε μελλοντική πτώχευση (2013-1014). Διότι μέχρι στιγμής δεν έχει παρθεί ούτε ένα μέτρο διαρθρωτικό, ούτε ένα μέτρο που να τονώνει την οικονομία και την ανάπτυξη. Μόνο περικοπές και αυξήσεις φόρων έχουμε δει (α, και τον Καλλικράτη). Πού στηρίζεται η όποια ελπίδα για το μέλλον; Πού είναι η έξωθεν τεχνογνωσία για τη βελτίωση της οικονομίας; Τι κάνουν και ΔΝΤ και Ευρώπη παρά να καθοδηγούν την πειθήνια κυβέρνηση Παπανδρέου σε στράγγισμα της αγοράς; Γιατί δε μας λένε πώς να φτιάξουμε κράτος αντί να κόβουμε συντάξεις;

Για αυτούς τους λόγους η τωρινή κυβέρνηση πρέπει να γραφτεί στην ιστορία ως η κυβέρνηση που τα κατέβασε και επισήμως. Γιατί ούτε για μία στιγμή δεν είχε έστω και τα πιο μικροσκοπικά αρχ*δια να πάρει από μόνη της ένα μέτρο όταν έβλεπε την κατρακύλα. Ποιος τους εμπόδιζε να κόψουν 13ο και 14ο μισθό από πέρυσι το Δεκέμβρη ή από το Γενάρη του 2010; Περίμεναν, όμως, να φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο και να εμφανιστεί η διέξοδος του ΔΝΤ ως η αναπόφευκτη και αναγκαστική λύση. Η λύση που και οι ίδιοι τώρα χωρίς να κοκκινίζουν ισχυρίζονται ότι δεν επιθυμούσαν και ότι τους είναι εξίσου επαχθής (και απεχθής). Για να μπορούν τώρα να κατηγορούν το ΔΝΤ για τα μέτρα που οι ίδιοι ήταν ανίκανοι κι ανήμποροι να πάρουν.

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, πολιτική | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
13 Σεπτεμβρίου, 2010

(Ανοίγει παρένθεση ανάμεσα στα posts που σχετίζονται με το Cosmote On The Go)

Κουραστήκαμε πολύ στο Nevma για να ολοκληρώσουμε την ιστοσελίδα μας. Κουραστήκαμε πολύ για να ολοκληρώσουμε οτιδήποτε, οφείλω να ομολογήσω (λογότυπο, κάρτες, έντυπα, τιμολόγια, τα πάντα, ουφ). Είμαστε λίγο τελειομανείς αλλά μας αρέσει. Κι ακόμη προσθέτουμε ιδέες, οι οποίες ολοκληρώνονται με κόπο. Κάθε φορά όμως που αυτός ο κόπος φτάνει σε ένα αποτέλεσμα – όπως τώρα – ανταμειβόμαστε. Κάθε φορά που αρχίζω να περιηγούμαι στο web site μας από την αρχική του σελίδα σταματώ για μια στιγμή, παίρνω βαθιά ανάσα και καθαρίζει το μυαλό μου. "Είναι τόσο όμορφο", σκέφτομαι. Τόσο καθαρό! Χρειάζεται καμιά φορά να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου κάνα δυο φορές για να συνειδητοποιήσω πόσο τους αρέσει να κοιτάνε αυτή την εικόνα. Πόσο είναι ξεκούραστη και ευγενική στα μάτια. Πόσο τα σέβεται, έπειτα από όλο το συρφετό που έχουν δει να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο! Κι αναλογίζομαι "Έτσι φτιάχνουν web sites"…

Και γουστάρω απίστευτα…

(Κλείνει η παρένθεση)

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια