Πρωτομαγιά που πέρασε, ας ακούσουμε και κάτι λιγότερο ευδαιμονιστικό:
Ίσωςτο έχεις ακούσει κι από αυτούς.
εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
Ονομάζομαι Τάκης Μπουγιούρης
την ημέρα είμαι web developer στη Nevma
και αυτό είναι το προσωπικό μου blog
Ένα νέο site βγήκε στον αέρα από – ποιους άλλους; – την ομάδα nevma.gr! Και το όνομα αυτού cumaea.gr. Πρόκειται για μια επιχείρηση με έδρα την Εύβοια και αντικείμενο την παρασκευή παραδοσιακών σαπουνιών, κηραλοιφών και αρωματικών ελαίων με βότανα. Θα μπορείς να κάνεις και ηλεκτρονικές παραγγελίες από εκεί σε λίγο. Σημείωση: ό,τι γραφικό βλέπεις εκεί μέσα (εκτός από τα σαπούνια) έχει σχεδιαστεί από το – απόλυτο – μηδέν!

[29/4/2009 6:16:14 μμ] Fryganiotis Kostas:
Ti wra mporeis?
[29/4/2009 6:17:04 μμ] Takis Bouyouris:
e oso pio arga ginetai an einai dynaton
[29/4/2009 6:17:25 μμ] Fryganiotis Kostas:
kata tis 20:30 8a einai mallon omws
einai nwris les?
[29/4/2009 6:18:37 μμ] Takis Bouyouris:
entaksei mwre mhn yperballoume kiolas
balto kata kei
[29/4/2009 6:21:06 μμ] Fryganiotis Kostas:
Ostria 20:45
Mia xara
Exeis kana laptop mazi?
[29/4/2009 6:21:33 μμ] Takis Bouyouris:
yes!
exw ena!
[29/4/2009 6:21:41 μμ] Fryganiotis Kostas:
8eloun na doun kana portfolio
[29/4/2009 6:21:43 μμ] Takis Bouyouris:
ena!?!?!
[29/4/2009 6:21:46 μμ] Fryganiotis Kostas:
mas kanei
Karta cosmote?
[29/4/2009 6:21:52 μμ] Takis Bouyouris:
🙂
(nod)
[29/4/2009 6:22:04 μμ] Fryganiotis Kostas:
Wraioooos
Ferto!
[29/4/2009 6:23:05 μμ] Takis Bouyouris:
Parto!
[29/4/2009 6:23:14 μμ] Fryganiotis Kostas:
Steilto me mail
[29/4/2009 6:24:53 μμ] Takis Bouyouris:
sto ‘steila
(y)
[29/4/2009 6:49:45 μμ] Fryganiotis Kostas:
Wraia! 8a to ektypwsw kai 8a to ferw egw, mhn koubalas ki esy..
[29/4/2009 6:50:41 μμ] Takis Bouyouris:
mprabo re na ‘sai kala
mhn ksexaseis na ektypwseis kai to kalwdio giati den exei poly mpataria
[29/4/2009 6:51:21 μμ] Fryganiotis Kostas:
a
8es na sou kanw ki esena mia ektypwsh?
[29/4/2009 6:51:50 μμ] Takis Bouyouris:
ama den yparxei problhma me to copyright giati oxi
[29/4/2009 6:52:03 μμ] Fryganiotis Kostas:
NAi re, xazos eisai?
[29/4/2009 6:53:59 μμ] Takis Bouyouris:
ouf, wraia tote
bara mia ektypwsh kai gia thn popie tote
[29/4/2009 6:55:26 μμ] Fryganiotis Kostas:
A, nai re! Oses 8es!
[29/4/2009 6:55:31 μμ] Fryganiotis Kostas:
Skefthka na kanoume kai emporio
[29/4/2009 6:55:49 μμ] Takis Bouyouris:
wps kalh idea
na typwnoume laptop?
h’ kai alla pramata
[29/4/2009 6:56:19 μμ] Fryganiotis Kostas:
Genika, nai
Exw kai ena Audi R8
[29/4/2009 6:56:45 μμ] Takis Bouyouris:
xwraei se A4 h’ thelei A3 selida auto?
tha bgei kapws pio akribo
[29/4/2009 6:56:55 μμ] Fryganiotis Kostas:
se A4 re
[29/4/2009 6:57:01 μμ] Takis Bouyouris:
ante re mprabo!
[29/4/2009 6:57:05 μμ] Fryganiotis Kostas:
8a to kanw metalliko (se photografiko xarti)
nai!
[29/4/2009 6:57:19 μμ] Takis Bouyouris:
kalo!
etsi tha einai realistiko
[29/4/2009 6:58:54 μμ] Fryganiotis Kostas:
nai
beeebaia
LOIPON…
(Ο διάλογος αυτός έχει υποκλαπεί από την κεντρική βάση δεδομένων του Skype – κατά Ευαγγελάτο: Σκάιπι –
οι επικοινωνίες σας παρακολουθούνται, το Σκάιπι καταγράφει τα πάντα, ο μεγάλος αδερφός παραμονεύει)
Διαβάζω σήμερα ότι:
Ο ΟΤΕ έλαβε την υψηλότερη διάκριση – Silver για την Εταιρική Υπευθυνότητα κατά την απονομή των βραβείων του πρώτου CR Index στην Ελλάδα.
Το CR Index είναι:
…ένα εργαλείο αξιολόγησης και ένας από τους σημαντικότερους διεθνείς δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Χρησιμοποιείται ως εθνικός δείκτης ΕΚΕ σε διάφορες χώρες.
Η εταιρική υπευθυνότητα είναι:
Ideally, CSR (σ.σ. Corporate Social Responsibility) policy would function as a built-in, self-regulating mechanism whereby business would monitor and ensure their adherence to law, ethical standards, and international norms. Business would embrace responsibility for the impact of their activities on the environment, consumers, employees, communities, stakeholders and all other members of the public sphere. Furthermore, business would proactively promote the public interest by encouraging community growth and development, and voluntarily eliminating practices that harm the public sphere, regardless of legality. Essentially, CSR is the deliberate inclusion of public interest into corporate decision-making, and the honoring of a triple bottom line: People, Planet, Profit.
Και θυμάμαι κάποιες σχετικές με τον ΟΤΕ περιπτώσεις (απολύτως ενδεικτικά, από μνήμης):
Καλός "πελάτης" ο ΟΤΕ, με δυο λόγια!
Φυσικά, η άποψή μου δεν είναι αντικειμενική! Έχω πολλά προηγούμενα με τον ΟΤΕ, οποίος μολονότι επί έτη κρατικός φορέας, απέτυχε παταγωδώς και κραυγαλέα να αποτελέσει την ατμομηχανή της διάδοσης των σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας, γεγονός που θα αποτελούσε τεράστιας σημασίας κοινωνική – και όχι μόνο – συνεισφορά. Περισσότερο, θα έλεγα στάθηκε τροχοπέδη στη διαδικασία αυτή! Ακολούθησε ουραγός τον ανταγωνισμό και έκανε ό,τι περνούσε από τα κρατικοδίαιτα χέρια του για να συντηρήσει τα κεκτημένα μονοπώλιά του και να τον βλάψει. Και επιβραβεύεται γι’ αυτό!
ΥΓ: Τελικά, πρόκειται για ένα παιχνίδι!
Προσθήκη1:
06.05.09 (e-tipos.com)
Νέο «τσουχτερό» πρόστιμο της ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ… ύψους δύο εκατ. ευρώ, επέβαλε στον ΟΤΕ η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), για παραβίαση της νομοθεσίας περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συγκεκριμένα, της υποχρέωσης της εταιρείας ΟΤΕ ΑΕ, ως εταιρείας με σημαντική ισχύ στην αγορά, να τηρεί ανώτατο όριο τιμής στο τέλος παρακράτησης για κλήσεις από συνδρομητές του δικτύου της προς συνδρομητές παρόχων δικτύων κινητής τηλεφωνίας… Ειδικότερα, σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, ο ΟΤΕ, για χρονικό διάστημα 18 μηνών, αποκόμισε από τις κλήσεις από το σταθερό δίκτυό του προς κινητά δίκτυα, «λογιστικό» όφελος, δηλαδή μεγαλύτερα έσοδα από τα νομίμως προβλεπόμενα, ύψους 3.115.000 ευρώ.
Προσθήκη2:
Να κι εδώ που το ανακοινώνει και στο site του. Αναρωτιέσαι όλα αυτά τα πρόστιμα πώς συμβαδίζουν με τον όρο "εταιρική υπευθυνότητα"!
Ένα από τα σημαντικά trends στον τομέα της κατασκευής περιεχομένου στο διαδίκτυο είναι – εδώ και κάποια χρόνια – το λεγόμενο accessibility, η προσιτότητα δηλαδή του περιεχομένου σε ανθρώπους με ειδικές ανάγκες (πρόβλήματα όρασης, ακοής κλπ). Καλό είναι αυτό και δίκαιο. Πώς θα "δει" ένας τυφλός το site σου; Δεν έχει γίνει ακόμη σταθερή αξία αλλά θα γίνει καθώς θα του δίνουμε θέλοντας και μη μεγαλύτερη σημασία. Για παράδειγμα, στην Αγγλία ένα eshop που δεν παρέχει τρόπους "προσιτότητας" σε άτομα με ειδικές ανάγκες είναι σαν ένα μαγαζί που δεν έχει μια ράμπα για αναπηρικά καροτσάκια, είναι σα να απαγορεύει, δηλαδή, σε αυτούς τους ανθρώπους να μπουν σε αυτό, απλά και μόνο επειδή δεν τους δίνει τον τρόπο. Και αυτό απαγορεύεται. Και πάλι καλώς!
Και πώς έτυχε τώρα εγώ και μπήκα σήμερα στο site του ΕΟΜΜΕΧ; Φρικτό site αλλά αν είχε αυτό που έψαχνα δε θα με πείραζε. Άντε και ξεπερνώ το αρχικό – φρικτό – intro flash. Βλέπω πάνω πάνω το κουμπάκι "Δυνατότητα πλοήγησης στον κόμβο μας από τυφλούς χρήστες" (μέσα στο flash κι αυτό). Ε, ρε γλέντια, λέω από μέσα μου, μπράβο ευαισθησία ο ΕΟΜΜΕΧ! Δεν κρατήθηκα, το πάτησα. Ιδού τι βλέπουν, λοιπόν, οι τυφλοί χρήστες του ΕΟΜΜΕΧ! Κι επειδή κάποτε αυτό θα αλλάξει, το φωτογράφισα για να το θυμόμαστε όλοι:

Κάποιος νομίζει ότι οι τυφλοί δε μπορούν να δουν φωτογρφίες αλλά μπορούν να διαβάσουν κείμενο Arial 10px. Κάποιος κάνει ένα κακόγουστο αστείο και κάποιος άλλος κομπάζει ότι παρέχει και accessibility. Κάποιος άλλος γελάει ειρωνικά. Κάποιοι χαμογελούν με πίκρα και οι υπόλοιποι πάνε παρακάτω…
εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, δε βαριέσαι | rss 2.0 | trackback | 3 σχόλιαΆργησα να το μάθω… πολύ! Αλλά όχι πιο πολύ από ότι πέρυσι, όπου διάφορα γινόντουσαν μέσα στο κεφάλι μου, και δεν το πρόλαβα καν! Το δισκοπωλείο βινυλίου Rock & Roll Circus στη Σίνα 21 στα Εξάρχεια (πάνω από το Πνευματικό Κέντρο ουσιαστικά, τηλ. 210-3620144) κάνει κάθε χρόνο ένα δικό του παζάρι δίσκων προσφέροντας όλα τα παλιά βινύλιά του με 50% έκτπωση και τα καινούρια με 30% έκπτωση! Φέτος γίνεται στις 6-7 Μαρτίου (ναι, το ξέρω, σήμερα και αύριο δηλαδή)… Με λεπτομέρειες από το blog του:
Το Rock & Roll Circus αψηφά την οικονομική κρίση και δεν επαναπαύεται απ’ τις σειρήνες που διαλαλούν δισκοπωλική άνθηση. Επιμένει να γιορτάζει τα γενέθλιά του με πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα τρόπο, πιστό στην παράδοση που έχει ξεκινήσει. Και φέτος, με αφορμή τα 9 κεράκια που σβήνει, διοργανώνει το ετήσιο διήμερο Super Dynamic Sale. Την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Μαρτίου προσφέρει όλα ανεξαιρέτως τα βινύλια και cd’s με έκπτωση 50% στα μεταχειρισμένα και 30% στα καινούργια! Λαχταρούσατε αυθεντικές κόπιες ή νέα καλούδια και μετρούσατε τα κουκιά; Ιδού η ευκαιρία!
Θα σας δω εκεί αύριο το πρωί!
εκτύπωση Κατηγορίες: μουσική, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλιαΙταλός καθηγητής σε σχολεία του ιταλικού νότου (Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα) σταχυολογεί μαθητικά μαργαριτάρια (εκθέσεις, ατάκες κλπ) και τις εκδίδει σε βιβλίο. Ελληνικός θίασος διαβάζει το βιβλίο και το μετατρέπει σε θεατρική παράσταση στο Δώμα του Θεάτρου Νέου Κόσμου με τίτλο "Εγώ ελπίζω να τη βολέψω". Καθημερινά, θεατρόφιλοι Αθηναίου κατακλύζουν το θεατράκι αυτό για να δουν την παράσταση. "Χτες βράδυ, το κατακλύσαμε κι εμείς", (όπως, πιθανώς, θα έλεγε και κάποιος από τους χαρακτήρες)…
Ένα στοιχειώδες σκηνικό σε απόσταση αναπνοής από τους θεατές, που οι 5 ηθοποιοί-μαθητές καταφέρνουν να το μετατρέψουν από σχολική τάξη μέχρι τη σπηλιά του κύκλωπα Πολύφημου και βιβλικό τοπίο με το Μωυσή (και όχι το Νώε). Ευρηματικές μικρές σκηνοθετικές πινελιές που δίνουν συνεχή ρυθμό (Β. Μαυρογεωργίου). Ορεξάτοι νέοι ηθοποιοί (που – το ξαναλέω – έκαναν οι ίδιοι τη μετατροπή του βιβλίου σε θεατρικό). Καταιγισμός από ατάκες μικρών παιδιών, με όλη την αθωότητα που τα διακρίνει αλλά και όλη την καυστικότητα με την οποία παρατηρούν και κρίνουν τον κόσμο των μεγάλων. Το αποτέλεσμα είναι μια φρεσκότατη παράσταση, πολύ κεφάτη που βγάζει άφθονο και αβίαστο γέλιο. Γέλιο και αλήθειες. Απλά!
εκτύπωση Κατηγορίες: είδα, θέατρο | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλιαΈνα ακόμη blog ανεξαρτητοποιείται από τα δεσμά του "free" hosting (αυτή τη φορά blogspot.com) και ανεβαίνει στον αέρα με φρέσκια εμφάνιση και φουλ δυνατότητες. Πρόκειται για το Oh, So Chic!. Μας μιλάει για "Ό,τι συμβαίνει στη μόδα τώρα (και έχει σημασία)". Αυτή τη φορά η Πόπη τα έδωσε όλα στο design (ναι, εμείς το φτιάξαμε ΚΑΙ αυτό)… Απολαύστε:
εκτύπωση Κατηγορίες: επαγγελματικά | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλιαΈπειτα από "επίκαιρη ερώτηση" του φίλου/συνάδελφου/αναγνώστη karabian αποφάσισα να θίξω το θέμα, με το δικό μου μοναδικό τρόπο (εδώ ακούγεται περίπου η κλασσική αλυσίδα ήχων που ακολουθεί το Θου-Βου πράκτωρ 000 στη βασική του εκπαίδευση στη σχολή μυστικών πρακτόρων).
Η πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό – και όχι για πρώτη φορά – είναι ότι στα θέματα που αφορούν στο internet, στα δικαιώματα του πολίτη εκεί, στην ανωνυμία, στα προσωπικά δεδομένα κλπ, οι σχετικές Αρχές (Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνίων, Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Αρχή Διασφάλισης Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) κάνουν αρκετά καλά τη δουλειά τους. Δε γνωρίζω με ακρίβεια κατά πόσο την κάνουν πλήρως, παντού και πάντα. Αλλά στις περιπτώσεις όπου τις έχω παρατηρήσει έχω να πω ότι νομοθετούν και αποφασίζουν με βασικό γνώμονα την προστασία του πολίτη από την τεχνολογία με τρόπο ώστε η τεχνολογία να μην παρεμποδίζεται. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν πέσει γερές "καμπάνες" στις μεγάλες εταιρείες για τους τρόπους με τους οποίους μεταχειρίζονται τους καταναλωτές από τις Αρχές αυτές.
Η ανωνυμία στο internet είναι για τους περισσότερους που ασχολούνται με αυτό κάτι το αυτονόητο. Κάτι που θέλουμε έντονα να συνεχίσει να διασφαλίζεται όσο είναι δυνατόν καλύτερα. Σκέφτομαι πως είναι σα να πηγαίνεις στο περίπτερο για να αγοράσεις εφημερίδα και να υπάρχει από το σύστημα ένας εγγενής τρόπος ώστε ο περιπτεράς σου να μη γνωρίζει τι εφημερίδα διαβάζεις. Είναι ένα δικαιώμα που στο περίπτερο δεν το έχεις. Ο περιπτεράς σου και οι υπόλοιποι πελάτες του περιπτέρου ας σε κρίνουν από το ποιος είσαι και όχι από το τι εφημερίδα διαβάζεις. Αυτό που πολύυυ αδρά περιγράφει το γλαφυρό μου παράδειγμα (οι ίδιοι ήχοι ακούγονται και πάλι) με το περίπτερο είναι που αξίζει να προστατευθεί.
Όμως, πιστεύω ότι καλό είναι να υπάρχει και ένα πλαίσιο που προσδιορίζει τα πράγματα. Δε θεωρώ χρήσιμο να μπορεί ο καθένας να διατυμπανίζει ό,τι του κατέβει σε ένα blog ανώνυμα και ανώδυνα. Σαν τίμιος άνθρωπος οφείλει να λάβει τη θέση του επώνυμα. Αν και υπάρχουν περιπτώσεις όπου κανείς δικαιολογημένα θα επέλεγε να κρυφτεί πίσω από την ανωνυμία. Όπως με ενοχλεί να βλέπω άρθρα σε μια εφημερίδα ανυπόγραφα το ίδιο με ενοχλεί να βλέπω ανώνυμα blogs που καταπιάνονται με θέματα που θίγουν άλλους ανθρώπους. Αλλά η ανωνυμία είναι ανωνυμία. Το internet λειτουργεί σα μια παγκόσμια "αγορά" (με την αρχαιοελληνική έννοια). Όλοι έχουν το δικαίωμα να αρθρώσουν το λόγο τους και αυτός – ο λόγος – να είναι προσβάσιμος επίσης από όλους. Επομένως, αυτό το δικαίωμά μας είναι χρέος της πολιτείας να το διαφυλάξει, μα και να δώσει τρόπους ώστε η ελευθερία του ενός να μην καταπατά την ελευθερία των υπολοίπων.
εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλιαΚαταμεσής της οικονομικής κρίσης η ομάδα nevma.gr δουλεύει ακούραστα. Τελευταία δουλειά online είναι η ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα του εκδοτικού οίκου Αφοι Βλάσση. Πόσοι από εσάς θυμούνται το "Θαυμαστό ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσον";
Όλες οι άλλες δουλειές βρίσκονται πάντα εδώ!
εκτύπωση Κατηγορίες: επαγγελματικά | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια