10 Σεπτεμβρίου, 2010

Συνεχίζοντας το θέμα σχετικά με την αλλοίωση των δεδομένων που ανταλλάσσει μια ιστοσελίδα με τους χρήστες της μέσα από το Cosmote On The Go έστειλα την παρακάτω ηλεκτρονική επιστολή στην EETT (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), που είναι νομίζω και η αρμοδιότερη να το αναλύσει και να το κρίνει επίσημα. Για την απάντηση που θα λάβω (και θα λάβω – η ΕΕΤΤ μέχρι τώρα έχει δείξει ότι ασχολείται και απαντά) θα σε ενημερώσω άμεσα.

Καλημέρα,

Είμαι χρήστης της υπηρεσίας "On The Go" της Cosmote, η οποία δίνει πρόσβαση στο 
διαδίκτυο μέσα από το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας. Έχω να καταθέσω το ακόλουθο 
ερώτημα.

Πλοηγούμενος στο διαδίκτυο μέσα από την παραπάνω υπηρεσία παρατήρησα ότι οι 
εικόνες που κατέβαιναν στο browser μου ήταν αλλοιωμένες ποιοτικά. Διαπίστωσα 
ότι αυτό συνέβαινε διότι στην υπηρεσία χρησιμοποιείται κάποιος proxy ο οποίος 
παρεμβάλλεται, συμπιέζει τις εικόνες και δίνει στο χρήστη τη συμπιεσμένη εκδοχή
τους. Για να το πετύχει, δε, αυτό αλλάζει και τον HTML κώδικα που κατεβαίνει 
στο browser του εκάστοτε χρήστη. Η διαπίστωση αυτή έγινε καθώς πλοηγούμουν στην
ιστοσελίδα της εταιρίας μου και ενοχλήθηκα καθώς την έβλεπα αλλοιωμένη. Σκέφτηκα
ότι και πολλοί άλλοι χρήστες θα τη βλέπουν επίσης αλλοιωμένη.

Σε επικοινωνία μου με την Cosmote τα παραπάνω επιβεβαιώθηκαν κι έπειτα από 
επιμονή μου η εταιρία δέχθηκε να βάλει μια εξαίρεση στον proxy της αλλά μόνο
για τη δική μου ιστοσελίδα.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν η παραπάνω πολιτική της εταιρίας συνιστά κάποια παράβαση 
του νόμου για τις επικοινωνίες - ή κάποιου άλλου - θεωρώντας ότι εγείρονται τα 
εξής ζητήματα:

1. Παραμορφώνεται η εταιρική ταυτότητα η οποία παρουσιάζεται μέσα από μια
   ιστοσελίδα.

2. Αλλοιώνεται η επικοινωνία ανάμεσα στον ιδιοκτήτη μιας ιστοσελίδας και το 
   χρήστη της καθώς η συμπίεση των εικόνων δεν είναι χωρίς απώλειες ποιότητας
   (lossless) κι επιπλέον ο HTML κώδικας που στέλνεται αλλοιώνεται στη διαδρομή.

3. Οι χρήστες του Cosmote On The Go δεν έχουν ενημέρωση για το πώς συμβαίνει 
   αυτό και για το ποιος ευθύνεται.

4. Για να επιτευχθεί η υπηρεσία ο proxy αποθηκεύει τις εικόνες των ιστοσελίδων 
   σε δικό του χώρο και τις κάνει διαθέσιμες στο διαδίκτυο χωρίς να έχει τα 
   πνευματικά τους δικαιώματα.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,
Τάκης Μπουγιούρης
------------------

Περισσότερα για το ίδιο το θέμα το ιστορικό του και το τι σημαίνει μπορείς να διαβάσεις στα άρθρα μου των προηγούμενων ημερών με τη σειρά εδώ, εδώ κι εδώ.

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
9 Σεπτεμβρίου, 2010

Για να παρακολουθήσεις το θέμα καλό θα ήταν να διαβάσεις τα 2 τελευταία μου post (αυτό και αυτό). Εν ολίγοις, παρατήρησα ότι μέσω Cosmote On The Go οι ιστοσελίδες που κατέβαιναν παρουσιάζονταν αλλοιωμένες μιας και η Cosmote τις συμπίεζε υπερβολικά για να γλιτώσει bandwidth. Καλή σκέψη αλλά τραγικό αποτέλεσμα. Με ενόχλησε αυτό ιδιαίτερα μιας και μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων, όπως αυτή στην οποία συμμετέχω, το Nevma, δεν είναι αποδεκτό να εμφανίζει μια μέτρια εικόνα για τη δική της ιστοσελίδα και μάλιστα χωρίς οι χρήστες να γνωρίζουν ποιος φταίει. Έτσι ξεκίνησε ο μαραθώνιος των τηλεφωνημάτων με την Cosmote.

Μέρες τώρα μιλώ καθημερινά μαζί τους εξηγώντας το πρόβλημά μου. Κυρίως μιλώ με μία ευγενέστατη κυρία, την οποία, όμως, η πολιτική της εταιρείας έχει κάνει τον ενδιάμεσο ανάμεσα σε εμένα και το τεχνικό τμήμα που εφαρμόζει την πολιτική της εταιρείας. Κοινώς "χαλασμένο τηλέφωνο". Δεν εξηγούνται αλλιώς τα ερωτήματα "Έχει η ιστοσελίδα σας στατική IP;" ή το "site σας θα αργεί να κατέβει αν δε συμπιέζουμε τις εικόνες σας". Δε φταίει η κυρία! Η εταιρεία χρησιμοποιεί το μέγεθός της έτσι ώστε ο παραπονούμενος να αντιμετωπίζει κάποιον που, από τη μια, δε φταίει και τον λυπάται και, από την άλλη, δεν έχει καν τη δυνατότητα να του λύσει το πρόβλημα γιατί είναι απλός αγγελιοφόρος! Έτσι η διαδικασία παίρνει μέρες.

Παίρνει μέρες αλλά προχωρά, τουλάχιστο. Τελικά, η Cosmote δέχθηκε να σταματήσει να εφαρμόζει τις τεχνικές που προκαλούσαν την αλλοίωση των εικόνων στις ιστοσελίδες αλλά μόνο για τη δική μου. Φυσικά, επειδή παραπονέθηκα, Την ευχαριστώ για αυτό, όμως το θέμα δε μπορεί να λήγει εκεί. Δεν είναι δυνατόν κάθε θιγόμενος από τέτοιες πρακτικές να είναι και γνώστης τεχνικών θεμάτων, όπως η αφεντιά μου, και να περάσει τόσες μέρες στο τηλέφωνο ώστε να δικαιώνεται μόνος του. Ο νόμος σχετικά με τις επικοινωνίες γι' αυτό υπάρχει και σκοπεύω να απευθυνθώ τώρα και στην ΕΕΤΤ για να πάρω κάποια πιο συγκεκριμένη και οριστική απάντηση.

Διότι, ναι, μεν, η ιστοσελίδα μου θα φαίνεται σωστή πλέον μέσα από το Cosmote On The Go αλλά αυτό δε θα ισχύει για όλες τις υπόλοιπες. Και μερικές – πολλές – από αυτές τις έχω φτιάξει για πελάτες μου, οι οποίοι είναι δυνατόν κάποια στιγμή να αντιληφθούν ότι η ιστοσελίδα τους δεν εμφανίζεται όπως έχει συμφωνηθεί και όπως έχουν πληρώσει. Κι επειδή αδυνατώ να ξεκινήσω "σταυροφορίες" και να μαζέψω κάθε πιθανό θιγόμενο από αυτό το ζήτημα για να κινηθούμε όλοι μαζί, θα καταθέσω ένα ερώτημα στην ΕΕΤΤ, που είναι η υπεύθυνη αρχή.

Και θα σας ενημερώνω τακτικά για τις εξελίξεις σχετικά.

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
7 Σεπτεμβρίου, 2010

Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι. Ιδιαίτερα μετά τη σημερινή μου συνομιλία με την κυρία από το τεχνικό τμήμα του "Cosmote On The Go". Δε μπορεί να γίνει κάτι, λέει, γιατί αυτό που συμβαίνει είναι πολιτική της εταιρείας και δεν υπάρχει κανείς άλλος με περισσότερες αρμοδιότητες στον οποίο εγώ να μπορώ να απευθυνθώ, παρά μόνο σε εκείνην, κι άμα θέλω να κάνω παράπονα στο website της Cosmote και ίσως να υπάρξει κάποια ανταπόκριση από εκεί, διαφορετικά το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προωθήσει εκείνη το αίτημα μου και, χωρίς εγγυήσεις ή υποσχέσεις, ίσως αύριο μεθαύριο να της έχουν δώσει κάποια απάντηση κι αυτή να την προωθήσει σε εμένα και να έχω, κιόλας, λέει, υπομονή! Εγώ να έχω υπομονή; Ο πελάτης που πληρώνει για να έχει "σήμα καμπάνα" να κάνει υπομονή.

Δε θα κάνω υπομονή. Είναι από τα ζητήματα που προκαλούν τις "λυχνίες" μου να ανάβουν!

Ποιο είναι το πρόβλημα; Στο έγραψα και χτες. Η Cosmote μέσα από την υπηρεσία της "Cosmote On The Go", με την οποία παρέχει internet μέσω του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας – σχεδόν – όπου κι αν βρίσκεσαι, χρησιμοποιεί κάποιες τεχνικές μείωσης του όγκου δεδομένων που διακινούνται. Μία από αυτές τις τεχνικές είναι να συμπιέζει τις εικόνες που κατεβάζει κανείς κι έπειτα να τις επαναχρησιμοποιεί στους επόμενους χρήστες. Συμπιέζοντας, όμως, τις εικόνες τους χαλάει την ποιότητα. Μερικές φορές μάλιστα πολύ και ενοχλητικά. Έτσι, οι χρήστες που μπαίνουν στην ιστοσελίδα της εταιρείας μου (www.nevma.gr) δε βλέπουν τις εικόνες της όπως αυτές έχουν σχεδιαστεί αλλά αλλοιωμένες. Και αυτό για μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο και στην επικοινωνία μέσα από αυτό και παίρνει σοβαρά την εταιρική της εικόνα δεν είναι αποδεκτό.

Γιατί δεν είναι αυτό αποδεκτό:

1. Παραμορφώνει την εταιρική ταυτότητα. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αλλοιώνει ή επηρεάζει καν την ταυτότητα μιας εταιρείας. Πόσω μάλλον να την παραμορφώνει και χωρίς να δίνει τρόπους για να σταματήσει αυτό. Από την εικόνα μιας εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό η επιτυχία της και η επιβίωσή της. Πώς να δικαιολογηθεί μια εταιρεία που κατασκευάζει ιστοσελίδες όταν το δικό της web site εμφανίζεται αλλοιωμένο;

2.Αλλοιώνει την επικοινωνία της εταιρείας με τους πελάτες της. Όταν η ιστοσελίδα φτάνει στο χρήστη της ουσιαστικά κάποια αρχεία κατεβαίνουν στον υπολογιστή του από το internet. Αυτά είναι αρχεία κειμένου και εικόνας τις περισσότερες φορές. Τόσο τα κείμενα όσο και οι εικόνες αλλοιώνονται από την Cosmote. Με ποιο δικαίωμα αλλοιώνονται; Έκατσε ποτέ ο ταχυδρόμος να ανοίξει τα γράμματά μας και να τα διορθώσει με οποιαδήποτε δικαιολογία; Αυτά τα κείμενα και οι εικόνες δεν είναι στείρα αρχεία. Είναι υπηρεσίες. Είναι εταιρική ταυτότητα. Δεν έχει το δικαίωμα κανείς να επεμβαίνει σε αυτά.

3. Δεν υπάρχει ενημέρωση για την υπευθυνότητα. Οι χρήστες του "Cosmote On The Go" δεν έχουν ιδέα για αυτή τη διαδικασία. Νομίζουν ότι το αποτέλεσμα που βλέπουν στο browser τους οφείλεται στον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας που επισκέφθηκαν. Βλέπουν www.nevma.gr αλλά αυτό που έχουν λάβει έχει επηρεαστεί από κάποιον ενδιάμεσο, ο οποίος δεν το ανακοινώνει αυτό ανοιχτά.

4. Ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων. Για να πετύχει το στόχο της η εταιρεία αποθηκεύει και κάνει προσβάσιμο στο internet περιεχόμενο στο οποίο δεν έχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Θα περιμένω να δω αν θα υπάρξει κάποια αντίδραση από την πλευρά της Cosmote. Στη συνέχεια προσανατολίζομαι να συμβουλευτώ κάποιο δικηγόρο και να απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ.

ΥΓ: Διάβασε το χτεσινό άρθρο για να δεις και εικόνες σχετικά με αυτό για το οποίο μιλάω.

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
6 Σεπτεμβρίου, 2010

Προσοχή, το "Cosmote On The Go" μπορεί να παραμορφώσει την ιστοσελίδα σας! Και μάλιστα πληρώσατε για αυτό! Στην προσπάθειά του να εξοικονομήσει bandwidth, όγκο δεδομένων, δηλαδή, από τους servers του – και όχι από εσάς – συμπιέζει τις εικόνες των ιστοσελίδων που του ζητάτε και σας δίνει τη συμπιεσμένη έκδοσή τους. Προφανώς μέσω κάποιου proxy (μην ανησυχείτε αν δεν ξέρετε τι είναι ο proxy, αρκεί που συμβαίνει). Την επόμενη φορά που του ζητάτε την ίδια ιστοσελίδα, εσείς ή κάποιος άλλος χρήστης, αυτός έχει έτοιμη τη συμπιεσμένη της εκδοχή και δίνει αυτήν.

Έλα όμως που μια εικόνα χάνει την ποιότητά της όταν συμπιέζεται πολύ. Και η συμπίεση του proxy της Cosmote μοιάζει να είναι αρκετά βίαιη. Κι όταν συμβαίνει στην εταιρική σου ιστοσελίδα, στη νέα, φρέσκια, όμορφη εταιρική σου ιστοσελίδα, που έχει βγει στον αέρα μόλις μερικές εβδομάδες και είναι Σεπτέμβρης μήνας και δεν έχεις ιδέα πόσος κόσμος βλέπει τη "συμπιεσμένη εκδοχή" και όχι την αυθεντική, τότε τσαντίζεσαι! Θέλω την εταιρική μου ταυτότητα όπως τη σχεδίασα και όχι όπως τη φαντάστηκε ο proxy του "Cosmote On The Go"!

Για την ιστορία, δείτε την παρακάτω εικόνα που αντιπαραβάλει την αυθεντική στα δεξιά με τη συμπιεσμένη στα αριστερά. Βλέπετε και από τη διεύθυνση στο browser ότι η τοποθεσία της κάθε μιας είναι διαφορετική. Ναι, για τους γνωρίζοντας τα τεχνικά, αυτό συμβαίνει γιατί ο proxy ξαναγράφει με δική του πρωτοβουλία και τον κώδικά σας! Οι διαφορές είναι λεπτές αλλά ορατές και αρκούντως ενοχλητικές για το τελειομανές Nevma. Κι αυτό είναι ένα μόνο δείγμα της συνολικής εικόνας:

ΥΓ1: Την ίδια μέρα που στο γραφείο είναι κομμένο και το τηλέφωνο και το internet, για απροσδιόριστο λόγο και με απροσδιόριστο χρονικό ορίζοντα, όλα αυτά μαζί είναι too much. Άι συχτίρ, έχουμε και δουλειές να κάνουμε!

ΥΓ2: Πόσο ηθικά αποδεκτό είναι, άραγε, ένα τέτοιου είδους proxying; Με ποιο δικαίωμα επεμβαίνει κανείς στην εταιρική εικόνα του άλλου;

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | 6 σχόλια
24 Αυγούστου, 2010

Η νέα ιστοσελίδα του Nevma.Gr είναι γεγονός. Το καλοκαίρι τελειώνει. Η νέα σαιζόν ξεκινά. Και το Nevma επανέρχεται με ανανεωμένο web site και εταιρική ταυτότητα. Δείτε το, διαβάστε το, απολαύστε το και σχολιάστε το. Τίποτε δεν είναι καλύτερο από λίγη καλοπροαίρετη και δημιουργική κριτική. H ιστοσελίδα αυτή είναι προϊόν επίπονης προσπάθειας κατά τη διάρκεια της περιόδου που πέρασε. Το Nevma είναι, πλέον, μια σύγχρονη εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου με τα όλα της. Παρέχει υπηρεσίες Web Design, Web Development, Marketing Tools και Υπηρεσίες Συμβουλευτικής για το Web. Ξεκινήστε τη γνωριμία μαζί του από το web site του:

εκτύπωση Κατηγορίες: διαδίκτυο, επαγγελματικά, προσωπικά | rss 2.0 | trackback | 3 σχόλια
19 Αυγούστου, 2010

Η Shell είναι απαράδεκτη στην πολιτική με τις αποδείξεις στα πρατήριά της. Η λέξη που θέλω να χρησιμοποιήσω είναι ότι αυτό που κάνει η εταιρεία είναι σωστή "γυφτιά", αλλά δε θα το κάνω! Οπουδήποτε κανείς πληρώνει για κάποιο αγαθό ή κάποια υπηρεσία, αμέσως μετά, αν όχι ήδη πριν την πληρωμή (βλ. εστιατόρια), ο πάροχος του αγαθού ή της υπηρεσίας του δίνει τη σχετική απόδειξη. – "Πόσο έχει το μαχαίρι;" – "Μόνο φράγκα εφτά!" – "Αφού το θέλεις πάρ' το." Όχι όμως στα πρατήρια της Shell! Εκεί, ο πελάτης πρέπει πρώτα να πληρώσει το συνήθως "εμποδιζόμενο" στην ελληνική υπάλληλο που βρίσκεται στην αντλία, μετά να αφήσει το αυτοκίνητό του όπως-όπως,  να πάει μέσα στο κατάστημα και να ζητήσει την απόδειξή του, ισχυριζόμενος το ποσό που κατέβαλε. Δεν του την αρνούνται, τελικά. Αλίμονο, αυτό τους έλειπε, μετά από τέτοια δοκιμασία, θα έπρεπε να τον κερνάνε και κατιτίς!

Τα πρατήρια της Shell είναι συνήθως μεγάλα, με πολλές αντλίες, άλλες σε σειρά κι άλλες εν παραλλήλω, και εξυπηρετούν πολλά αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Για να αφήσει ένας οδηγός το αυτοκίνητό του και να πάει μέσα στο κατάστημα για να πάρει την απόδειξή του βλαστημάει. Πρέπει είτε να το παρατήσει μες στη μέση του πρατηρίου (κλειδωμένο και με συναγερμό;), δυσκολεύοντας τη ζωή των άλλων, ανυπόμονων οδηγών, τους οποίους καθυστερεί, είτε να κάνει τις απαραίτητες μανούβρες στον περιορισμένο ελεύθερο χώρο για να το παρκάρει πιο δίπλα (να το κλειδώσει, να του βάλει και συναγερμό;) ώστε να μην καταλαμβάνει ωφέλιμο χώρο. Σε αυτό συνυπολογίστε το ότι η ουρά στο ταμείο για αποδείξεις δεν είναι πάντα μικρή και έτσι όλη αυτή η ενόχληση πολλαπλασιάζεται χρονικά. Αυτό δε λέγεται "εξυπηρέτηση" και απλά οδηγεί τους περισσότερους οδηγούς στο να ακολουθούν το ένστικτό τους και την εντολή "ου μπλέξεις"  και να φεύγουν χωρίς να παίρνουν αποδείξεις.

Ήταν αυτός, άραγε,  ο σκοπός της εταιρείας για αυτή την τακτική, τη στιγμή που όλες οι άλλες εταιρείες έχουν βάλει ταμειακές μηχανές ακριβώς δίπλα στις αντλίες;

Επομένως, με την τακτική της αυτή η Shell:

  • Δεν αποδίδει αποδείξεις στους πελάτες της τη στιγμή που γίνεται η συναλλαγή
  • Τους εξαναγκάζει να ισχυρίζονται το ποσό που έχουν ήδη καταβάλλει
  • Τους αποθαρρύνει από το να ζητούν καν αποδείξεις παρουσιάζοντας προσκόμματα

Αυτό είναι ενοχλητικό και απαράδεκτο!

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια
30 Ιουλίου, 2010

Ο Μίκης Θεοδωράκης έγινε χτες 85 χρονών και το γιόρτασε στο Θέατρο του Λυκαβηττού παρέα με πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες, νέους και παλιούς, σε μια ανοιχτή με προσκλήσεις για το κοινό συναυλία. Είναι, χωρίς αμφιβολία, ο μεγαλύτερος εν ζωή Έλληνας συνθέτης. Η ζωή του είναι συνυφασμένη με τη σύγχρονη ελληνική ιστορία, την οποία και επηρέασε, από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο έως σήμερα. Οι συνθέσεις του μεταμόρφωσαν το ελληνικό μουσικό τοπίο δημιουργώντας ένα απίστευτο κράμα λαϊκότητας, κλασσικών ενορχηστρώσεων και ποίησης. Είναι ένας άνθρωπος που προκαλεί δέος με το μέγεθός του.

Κυρίως, όμως, ανήκει σε μια γενιά ανθρώπων που μας έκαναν υπερήφανους ως Έλληνες μέσα στη μαυρίλα που η χώρα αυτή έζησε τον περασμένο αιώνα. Ανήκει σε εκείνους που γεννήθηκαν για να αγωνίζονται και έχουν τη βαθιά πίστη ότι ο άνθρωπος, ο Έλληνας,  είναι ικανός για κάτι καλύτερο.., για να φθάσει λίγο ψηλότερα.

Χτες βράδυ, ο κόσμος που τον αγάπησε του ευχήθηκε χρόνια πολλά, κι αυτός μας άφησε με ένα μήνυμα προς τους νέους ανθρώπους για τη δύσκολη εποχή που ζούμε:

Όταν βρεθείς με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο γίνεσαι είτε προδότης, είτε ήρωας. Προσέξτε γιατί η ώρα σας έρχεται!

Οι φωτογραφίες courtesy of Popie:


Αντώνης Καλογιάννης, Βάσια Ζήλου


Γιάννης Μπέζος


Δώρος Δημοσθένους – Λουκιανός Κηλαηδόνης


Όλοι οι καλλιτέχνες (στη μέση ο Διονύσης Σαββόπουλος)


Ο Μίκης Θεοδωράκης χαιρετίζει και τραγουδά το "Περιγιάλι"

εκτύπωση Κατηγορίες: είδα, ήμουν εκεί, μουσική | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
21 Ιουλίου, 2010

Ήταν μια συνηθισμένη καλοκαιρινή βραδιά. Γύρισα σπίτι αργά από το γραφείο. Κάνει τόση ζέστη που, έτσι κι αλλιώς, δε μπορείς να κάνεις πολλά στο σπίτι νωρίς. Είτε θα βγεις καμιά βόλτα είτε θα δουλέψεις λίγο παραπάνω στη δροσιά του air-condition. Έβαλα κάτι να φάω και κάθισα μπροστά στην τηλεόραση. Μια διαιτολόγος με είχε συμβουλέψει να μην τρώω μπροστά στην τηλεόραση γιατί, λέει, καθώς η προσοχή μας αποσπάται, καταλήγουμε να τρώμε περισσότερο. Δεν καταλαβαίνω το νόημα, το πιάτο μου θα το αδειάσω είτε μπροστά είτε πίσω από την τηλεόραση. Εν πάση περιπτώσει, η τηλεόραση αυτό τον καιρό είναι μια δυστυχία. Επαναλήψεις αποτυχιών του χειμώνα η μία πίσω από την άλλη ακολουθούμενες από αποτυχίες της περασμένης εικοσαετίας μετά τα μεσάνυχτα. Πετυχαίνω το "Bones". Μόνο ακουστά το είχα μέχρι τότε. Ήξερα ότι πρόκειται για έναν από τους κλώνους τύπου CSI, με έμφαση σε θεματολογία που περιλαμβάνει φονικά, τα οποία αναλύονται ψύχραιμα – και κυνικά – στα εργαστήρια της αστυνομίας με περίσσεια αίματος και ωμού ιατροδικαστικού νατουραλισμού.

Ξεκινά, που λέτε, το επεισόδιο και δείχνει κόσμο μέσα σε ένα ασανσέρ. Ξάφνου, η οροφή του ανοίγει και προς έκπληξη τόσο δική μου όσο και των επιβατών του ασανσέρ, ένα… γυναικείο πόδι πέφτει μέσα – φορώντας το παπούτσι. Φωνές, κακό στο ασανσέρ πού να σας τα λέω! Εγώ έτρωγα ο αδαής. Μα μέχρι να το συνειδητοποιήσω τι βλέπω και να αηδιάσω η πλοκή προχώρησε στο να αποκαλύψει και όλα τα υπόλοιπα μέλη της δυστυχούς κατακερματισμένης γυναίκας, στην οποία το πόδι ανήκε. Την είχαν πετάξει ψηλά από το φρεάτιο και… δεν είχε μείνει κολυμπηθρόξυλο. Τα κομμάτια της ήταν σπαρμένα παντού! Κανονικά θα έπρεπε να αηδιάσω. Έτρωγα! Αλλά ήταν τόσο υπερβολικά σπλάτερ το θέαμα, τόσο πέραν κάθε λογικής η αιματοχυσία, που η φρίκη που παρακολουθούσα με έκανε να καγχάσω. Κατάφερα να συνεχίσω να τρώω.

Η διαμελισμένη γυναίκα έφτασε σε πολλές δόσεις στα εργαστήρια της αστυνομίας. Πάρα πολλές. Και η ανάλυση ξεκίνησε. Ανέλυσαν τα πάντα. Κόσκινο την έκαναν! Όχι ότι δυσκολεύτηκαν, δηλαδή. Κι αν δεν είχαν καταφέρει να με κάνουν να αηδιάσω οι προηγούμενες σκηνές, τα κατάφερε η επόμενη. Προτού το καταλάβω οι δύο λευκοφορεμένοι πρωταγωνιστές της σκηνής αρχίζουν να απαριθμούν τα ευρήματα των αναλύσεων! Στο πόδι αυτό, στο κρανίο το άλλο, στο στόμα το παρά-άλλο κοκ. Φτάνοντας στο στομάχι – κάτι ολοφάνερο στην οθόνη της τηλεόρασης – η ανάλυση βρήκε ότι η νεκρή – πριν γίνει νεκρή – είχε φάει κρέας, γιαούρτι και μαρούλι. Οι δύο πρωταγωνιστές κοιτάχτηκαν με νόημα. Η ελληνική καρδιά μου αναπήδησε! Αναφώνησαν: "Γύρο". Ναι, η άτυχη γυναίκα είχε χτυπήσει μερικά πιτόγυρα πριν πεθάνει και τα τζιμάνια από τα φορένζικς είχαν καταφέρει να το αποκρυπτογραφήσουν. Σύντομα, έδωσαν εντολή να γίνει έρευνα σε όλα τα ελληνικά εστιατόρια της περιοχής όπου συνετελέσθη το μοιραίο και η δικαιοσύνη πήρε το δρόμο της.

Συμπέρασμα: Ένα ανοιχτό στομάχι με πιτόγυρα είναι πολύ καλύτερος τρόπος για να αηδιάσετε κάποιον από μια διαμελισμένη γυναίκα.

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, είδα | rss 2.0 | trackback | 4 σχόλια
30 Ιουνίου, 2010

Έτσι, μπράβο! Να πεθάνεις άθλια, ξεπουπουλιασμένη, χωρίς φαντασία, social μπούρδα, που ακούς στο όνομα Twitter. Die! Είθε τα κοτόπουλα να κουβαλάνε τη νεκρή φάλαινα στον αιώνα τον άπαντα (άλλα προς δω κι άλλα προς τα κει). Post να μη σου ξαναστείλουν και εικόνα να μη σου ξαναφορτώσουν. 140 να είναι οι ώρες σου και να σε κάνουν follow στην κόλαση. Σιχαμερή δικαιολογία εφαρμογής διαδικτύου (σ.σ. υποτιμητική κλητική προσφώνηση), να εξαφανιστεί ο κώδικάς σου από προσώπου γης, το capacity σου να μη φτάνει ούτε για πασατέμπο και η βάση δεδομένων σου να βυθιστεί στη γαλάζια λίμνη. Είσαι μια ανοησία μια ομαδική παράκρουση είσαι. Πέθανε! Ραντεβού σε μια άλλη ζωή…

Twitter status update: Δεν είναι μυστικό, δε συμπαθώ το Τwitter.

εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις, δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback | καθόλου σχόλια
28 Ιουνίου, 2010

Μια σύγχρονη τραγωδία. Δύο κόσμοι συγκρούονται. Μια οικογένεια διαλύεται! Μια νέα, πολλά υποσχόμενη, τεχνολογία ανατέλλει. Είναι η κοινωνία έτοιμη να την κατανοήσει και να την αποδεχτεί; Η συνέχεια στις οθόνες σας… Το νορβηγικό σινεμά στα καλύτερά του!

Thanks to jhug.gr. Γέλασα πολύ!

εκτύπωση Κατηγορίες: δε βαριέσαι, προσωπικά, τεχνολογία | rss 2.0 | trackback | 2 σχόλια