Πρέπει, λοιπόν, αρκετά μεγάλο τμήμα του ελληνικού καταναλωτικού κοινού να μην είναι καλά ενημερωμένο σχετικά με τα δικαιώματά του ως προς τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Δεν εξηγείται αλλιώς! Και οι διαφημιστικές εταιρείες, ικανότατες στη δουλειά τους, ομολογουμένως, σίγουρα το γνωρίζουν αυτό και το εκμεταλλεύονται με κάθε ευκαιρία. Φορητότητα! Δηλαδή, άμα αλλάξεις εταιρεία τηλεφωνίας, είτε κινητής είτε σταθερής, τότε η νέα σου εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σου δώσει τον παλιό σου αριθμό. Δεν είναι "στην ευχέρειά της"! Είναι "υποχρεωμένη" να το κάνει αυτό. Και μάλιστα είναι υποχρεωμένη να αναλάβει τις διαδικασίες επικοινωνίας και συνεννόησης με την παλιά σου εταιρεία – για να μην χρειαστεί να το κάνεις εσύ αυτό. Εσύ, πληρώνεις ένα μικρό ποσό μόνο, ας πούμε, για να τους αποζημιώσεις για τη διευκόλυνση που σου κάνουν. Και αυτό, η φορητότητα, δηλαδή, είναι νόμος του κράτους. Από το 2002. Διάολε!
Κι ακόμη και σήμερα μας φορτώνουν καθημερινά με διαφημίσεις του στυλ "Έλα στη Μούγκαφον, και θα κρατήσεις το παλιό σου νούμερο" ή "Τώρα, για πρώτη φορά από την Croko-karta, αλλάζεις δίκτυο αλλά δεν αλλάζεις το νούμερό σου. Τι λέτε ρε "νούμερα"! Έκαναν την υποχρέωσή τους προσφορά και μας την πουλάνε.
Το κατέβασα το επίπεδο, συγνώμη, Άνθρωπος είμαι και συγχίστηκα.
εκτύπωση Κατηγορίες: απόψεις | rss 2.0 | trackback