Ολοένα και περισσότερη εταιρική υπευθυνότητα από τον ΟΤΕ

16 Απριλίου, 2010

Μου έχει γίνει προσφιλές θέμα και την ανακαλώ τακτικά. Εμμονή, θα πουν οι κακεντρεχείς. Η έννοια της εταιρικής υπευθυνότητας εννοώ, στην οποία έχω αναφερθεί συχνά τελευταία. Και υπεύθυνος για αυτό είναι ο καλός μας ο ΟΤΕ, που κάθε τόσο βραβεύεται για αυτήν. Όταν λοιπόν διαβάζω κάτι τέτοια δύσκολα συγκρατιέμαι. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο ΟΤΕ βραβεύεται για την επίδειξη υψηλής εταιρικής υπευθυνότητας (επίπεδο silver) από το CR Index (σημαντικός διεθνής δείκτης αξιολόγησης της απόδοσης των επιχειρήσεων). 'Όπως σου έχω ξαναπεί ο CR Index έχει τέσσερις βασικές συνιστώσες (από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης):

  1. Στην κοινωνία, αξιολογώντας την υποστήριξη που παρέχει σε πρωτοβουλίες των τοπικών και εθνικών κοινωνιών βοηθώντας στο χτίσιμο εποικοδομητικών σχέσεων με τις κοινωνίες αυτές και τη δημιουργία Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης.
  2. Στο περιβάλλον, αξιολογώντας τις πολιτικές τους και τις ενέργειές τους για τον περιορισμό των δυσμενών επιδράσεων που εξασκεί στις κλιματικές αλλαγές βοηθώντας να συνειδητοποιήσουν ότι η μετάβασή τους σε μια οικονομία που απαιτεί περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακος αντιπροσωπεύει τόσο ένα μεγάλο ρίσκο όσο και μια μεγάλη ευκαιρία.
  3. Στην αγορά και τους καταναλωτές, αξιολογώντας την επίδοσή τους στις σχέσεις τους με τους πελάτες τους και την αγορά και στο κατά πόσο παρακολουθούν, κατανοούν και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταλλασσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Στο πώς δηλαδή πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με υπευθυνότητα, σωστή ποιότητα και τιμές.
  4. Στους εργαζομένους, αξιολογώντας τη συμπεριφορά και τις πολιτικές τους στα εργασιακά θέματα όπως: Ασφάλεια, Υγιεινή, Ειλικρινή Επικοινωνία και Δίκαιη Μεταχείριση.

Αν συγκεντρώσει κανείς όλα τα πρόστιμα που έχει λάβει ο ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια από τη δραστηριότητά του στις εγχώριες τηλεπικοινωνίες, την αντιμετώπισή του προς τους άλλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους αλλά και το καταναλωτικό κοινό, έχω την εντύπωση ότι θα απορήσει με τα βραβεία αυτά. Θέλω να πω, ας είναι αυτός που είναι ο ΟΤΕ, τον ξέρουμε και – θέλοντας και μη – τον εμπιστευόμαστε. Αλλά τα βραβεία αυτά συνιστούν ειρωνεία και προκαλούν το κοινό αίσθημα. Διαφορετικά ας μας εξηγήσει κάποιος τι πάει να πει τελικά εταιρική ευθύνη και πώς την αντιλαμβάνεται η αγορά.

εκτύπωση Κατηγορίες: γενικά, δε βαριέσαι, διαδίκτυο | rss 2.0 | trackback

1 σχόλιο στο “Ολοένα και περισσότερη εταιρική υπευθυνότητα από τον ΟΤΕ”

Ο/η "Εταιρική υπευθυνότητα – reloaded! | Τάκης Μπουγιούρης" είπε:

[…] που φανταζόμουν ότι τόσο σύντομα από την προηγούμενη φορά θα έγραφα ξανά για την εταιρική υπευθυνότητα του ΟΤΕ. […]

5 Μαΐου, 2010 στις 8:12 πμ

Ό,τι προαιρείσθε:

Επιτρεπτά (X)HTML tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> . Εάν προσθέσετε εξωτερικά links στο σχόλιό σας τότε αυτό δε θα εμφανιστεί στη λίστα με τα υπόλοιπα σχόλια έως ότου εγκριθεί από τον υποφαινόμενο, οπότε το νου σου!